تاریخ انتشار: 1400/12/13 22:53
کد خبر: 25070

نصیری: باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم

مدافع مس می گوید باید امتیاز از دست رفته برابر پرسپولیس را در دیدار پیش رو جبران کنند.
نصیری: باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم

مجید نصیری در مورد شرایط مس رفسنجان بعد از شکست مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: ما آن  شکست را فراموش کردیم و به هر حال یک اتفاق بود. فوتبال روز خوب و بد دارد و متاسفانه آن روز روز بد ما بود. تنها چیزی که الان فکر می‌کنیم بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است. به هر حال مهاجمان پرسپولیس هم از بهترین‌های لیگ هستند و کار برابر آن ها دشوار است.

او در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان ادامه داد:  از این لحظه به بعد با بازی با تمام تیم ها دشوار است. اصلاً حریف را دست‌کم نمی‌گیریم چون به نظرم تیم بسیار خوبی است و می دانیم که رقابت سختی داریم و انشالله بتوانیم امتیاز خانگی را بگیریم تا بتوانیم رتبه مان را در جدول حفظ و امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.
این بازیکن در مورد هجومی بودن مس در اکثر بازی ها عنوان کرد: تیم ما کلا  هجومی است و برنامه ریزی کادرفنی به این صورت است و خدا را شکر همیشه بازی زیبا ارائه دادیم و گل زدیم.

مدافع مس در مورد سختی بازی در سر چشمه و در ارتفاع گفت: از ابتدای فصل در همین جا بازی می‌کنیم و چاره ای نیست و باشگاه دارد با تمام توان کار می کند تا ورزشگاه رفسنجان آماده شود تا بتوانیم در زمین اصلی خودمان بازی کنیم.

نصیری در پایان در مورد اینکه در پایان فصل می‌توانند رتبه سومی را کسب کنند یا خیر افزود: هدف گذاری ما این است امسال به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم و خدا را شکر الان جایگاه خوبی داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y857b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع مس درباره پنالتی استقلال توضیحاتی داد