تاریخ انتشار: 1400/12/13 23:33
کد خبر: 25069

تلاش زلاتان برای حضور در دیدار برابر ناپولی

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، نهایت تلاشش را به کار گرفته تا به بازی برابر ناپولی برسد.
تلاش زلاتان برای حضور در دیدار برابر ناپولی

میلان در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا باید یکشنبه شب در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف ناپولی برود. 
این دیدار که بین دو تیم اول و دوم جدول لیگ ایتالیا برگزار خواهد شد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پیروزی هر یک از دو تیم می‌تواند در تعیین سرنوشت قهرمانی نقش بسزایی را ایفا کند. 
زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل از اواخر ژانویه تا به حال از میادین دور بوده و حالا در تلاش است تا بتواند در این بازی حساس  در دسترس استفانو پیولی باشد. 

 


روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این بازیکن سوئدی هر کاری لازم باشد انجام خواهد داد تا به این بازی برسد و این در حالی است که در تمرینات صبح جمعه بار دیگر به صورت انفرادی و جدای از سایر بازیکنان تمرین کرده است. 
با این حال میلان نیوز خبر داده که شانس بسیار کمی وجود دارد که این بازیکن به همراه سایر هم تیمی‌هایش به ناپل سفر کند. 
زلاتان امروز روی زمین چمن تمرین کرده و این در حالی است که السیو رومانیولی، دیگر مصدوم روسونری، امروز هم به تمریناتش در باشگاه بدنسازی مجموعه تمرینی میلان ادامه داده و بعید است که بتواند در بازی یکشنبه شب برابر ناپولی به میدان برود. 
میلان در حال حاضر با 57 امتیاز از 27 بازی و هم امتیاز با ناپولی به دلیل تقاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدوار است با کسب سه امتیاز این بازی از حریف قدرتمندش فاصله گرفته و اختلافش با اینتر را نیز افزایش دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqr6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زلاتان بازی‌های اول فصل میلان را از دست می‌دهد

زلاتان ستاره سینما می‌شود
ایبرا روی پرده نقره ای؛