تاریخ انتشار: 1400/12/13 23:57
کد خبر: 25068

پدرو و خربین علیه نوراللهی و قایدی

شباب الاهلی با وجود نمایش موثر دو بازیکن ایرانی خود مقابل الوحده شکست خورد.
پدرو و خربین علیه نوراللهی و قایدی

 در مهم‌ترین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی را برای هفتمین بازی پیاپی در ترکیب و خط میانی داشت و مهدی قایدی را برخلاف دیدار اخیرش روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه آل راشد مقابل الوحده رده دومی قرار گرفت.

الوحده که سه روز قبل در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات مقابل یاران نوراللهی و قایدی شکست خورده بود، در دیدار امروز برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد که شروع توفانی داشت و توانست در دقیقه ۴ با شوت روی پای ژوآئو پدرو از پشت محوطه جریمه دروازه شباب الاهلی را باز کند.

شباب الاهلی پس از دریافت این گل خیلی زود آرایش هجومی گرفت و در دقیقه ۱۰ روی ارسال زیبای احمد نوراللهی از سمت چپ به بین مدافعان الوحده و ضربه سر توماس اولسن گل تساوی را به ثمر رساند.

نوراللهی که نخستین پاس گل‌اش بعد از پیوستن به شباب الاهلی را داده بود، در نیمه دوم با انگیزه بیشتری کارش را دنبال کرد و در دقیقه ۶۰ خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه الوحده پیشروی کرد، اما شوت محکم این بازیکن به گوشه سمت راست دروازه با واکنش محمد الشامسی به کرنر رفت.

شباب الاهلی که نمایش بهتری از الوحده داشت و یک گل مردود هم توسط کارتابیا به ثمر رسانده و فرصت‌های گلزنی بیشتری هم خلق کرده بود، از دقیقه ۷۷ مهدی قایدی را به ترکیب خود اضافه کرد تا حملات‌اش خطرناک‌تر و همراه با گل شود.

مهدی قایدی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین روی یک توپ بلند از زمین خودی و ضربه پشت سر کارتابیا در سمت چپ زمین موقعیت خوبی به دست آورد، اما پس از اینکه با سرعت بالای خود وارد محوطه جریمه شد و یک مدافع را جای گذاشت، شوت نهایی خود را به تور کنار دروازه الوحده زد و در زدن گل بدشانس بود.

 
 

الوحده که روی ضدحملات در این دیدار برنامه داشت، در دقیقه ۸۵ روی دفع اشتباه مدافع شباب الاهلی و فرصت‌طلبی عمر خربین، با شوت تماشایی این بازیکن سوریه‌ای از پشت محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند و درآستانه برتری مقابل یاران نوراللهی و قایدی قرار گرفت.

در لحظات پایانی که شباب الاهلی سراسر حمله شده بود، الوحده در دقیقه ۳+۹۰ روی یک پاس بلند به میانه زمین و حرکتی که پدرو تا محوطه جریمه داشت، با شوت زمینی و دقیق این بازیکن  برزیلی برای سومین بار گلزنی کرد تا برتری خود را قطعی کند و بازیکنان و کادر فنی این تیم شادی دیوانه‌واری در ورزشگاه راشد انجام بدهند.

شباب الاهلی که در هفته گذشته لیگ برتر امارات بازی حساس مقابل شارجه را واگذار کرده بود، امروز هم یک مسابقه مهم دیگر را با شکست ۳ بر یک خانگی پشت سر گذاشت تا ۳۰ امتیازی بماند و ضمن اینکه به رتبه پنجم جدول سقوط می‌کند، فاصله‌اش با العین صدرنشین به ۱۳ امتیاز و الوحده رده دومی به ۹ امتیاز برسد.

احمد نوراللهی که پیش از این سه گل با پیراهن شباب الاهلی به ثمر رسانده بود، امروز در شانزدهمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات، نخستین پاس گل خود را داد و حضور کامل در زمین داشت.

مهدی قایدی که برخلاف مسابقه اخیرشان در جام حذفی مقابل الوحده، حضور تعویضی در دیدار امشب داشت، در شانزدهمین بازی فصل خود نتوانست آمار چهار گل زده‌اش را بهتر کند و یک ضربه خطرناک او و یک موقعیتی که ساخت، تبدیل به گل نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woq55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شباب‌الاهلی برابر عجمان/ قائدی‌ ساخت، نوراللهی‌ نواخت