تاریخ انتشار: 1400/12/14 01:16
کد خبر: 25067

تصمیم نهایی امباپه: به هیچ قیمتی در PSG نمی‌مانم

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، تصمیم نهایی‌اش برای فصل آینده را گرفته است.

قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بعید است که او قصد تمدید قراردادش را داشته باشد. 
پس از پیروزی برابر رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با تک گل این ستاره فرانسوی، مدیران پی اس جی تلاش‌ها برای جلب رضایت این بازیکن و تمدید قرارداد او را شدت بخشیدند. 
گفته می‌شد که پیشنهاد جدید باشگاه پاری سن ژرمن به این مهاجم دستمزد 50 میلیون یورویی و بند وفاداری 100 میلیون یورویی بوده اما او این پیشنهاد را هم رد کرده، پیشنهادی که باعث می‌‍شد او بیشترین دستمزد را در این تیم دریافت کرده و بالاتر از نیمار و لیونل مسی قرار بگیرد.


حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که منابع نزدیک به این بازیکن به آنها خبر داده‌اند که امباپه تصمیم نهایی‌اش را گرفته و پول هیچ نقشی در این تصمیم‌گیری نداشته است.
یکی از این منابع در گفتگو با این روزنامه اظهار داشت:« امباپه گفته حتی اگر تمام طلاهای دنیا را هم به او بدهند حاضر نیست در پاریس بماند. او از مدت‌ها قبل تصمیم نهایی خود را گرفته و حالا تصمیم دارد این تصمیم را عملی کرده و چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. او می‌خواهد به رئال برود و با این تیم به موفقیت برسد. تنها منتظر 30 ژوئن است تا رویایش را به حقیقت تبدیل کند.»
امباپه پیش از این نیز اعلام کرده بود که دوست داشت در تابستان سال گذشته به سانتیاگو برنابئو می‌رفت اما پیشنهاد این باشگاه از سوی مدیران پی اس جی رد شد و حالا دیگر زمان زیادی تا پایان قرارداد این بازیکن با این باشگاه فرانسوی باقی نمانده است. 
او در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید خواهد رفت تا رهبر پروژه بازسازی این تیم باشد. امباپه از حالا رویای برنابئو را در سر دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5pkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبوب‌ترین بازیکن PSG؛ مسی جای امباپه را گرفت

 چه تیمی می تواند نیمار یا امباپه را بگیرد؟
لئوناردو:فقط پی اس جی قادر به پرداخت دستمزد این دو بازیکن است