تاریخ انتشار: 1400/12/14 16:33
کد خبر: 25046

تسویه حساب با شاکیان پرونده جنجالی؛ الف مثل انتقام و امیر

امیر قلعه‌نویی در سه بازی آینده، با تیم‌هایی روبرو می‌شود که با شکایت‌شان 7 امتیاز از گل‌گهر گرفتند.
تسویه حساب با شاکیان پرونده جنجالی؛ الف مثل انتقام و امیر

 دوره بیست و یکم لیگ برتر، به یک پرونده انضباطی گره خورده است. پرونده جنجالی اریک باگناما، مهاجم گابنی گل‌گهر که تاثیر مهمی روی جدول رده بندی لیگ گذاشت و شاید، آخر فصل در قهرمانی هم تاثیرگذار باشد. 4 تیم، به صورت مستقیم درگیر این پرونده بودند و رقبای این 4 تیم هم، همگی از اتفاقاتی که در این پرونده افتاد تاثیر گرفتند. هیچ تیمی به اندازه گل‌گهر اما، تحت تاثیر این ماجرا قرار نگرفت. آن‌ها به صورت مستقیم، 7 امتیاز از دست دادند و در بازی‌های بعدی پس از اعلام حکم کمیته انضباطی، نتوانستند کیفیت همیشگی را داشته باشند. حالا، امیر قلعه‌نویی و تیمش فرصت انتقام از تیم‌هایی را دارند که با شکایت‌شان آن‌ها را به دردسر انداختند.

گل‌گهر دور رفت از سه بازی با استقلال، پیکان و سپاهان، 7 امتیاز گرفت. آن‌ها موفق به پیروزی مقابل سپاهان و پیکان شدند و با استقلال، مساوی کردند. شکایت این سه تیم بخاطر حضور اریک باگناما بازیکن غیر قانونی گل‌گهر در زمین، باعث شد کمیته انضباطی حکم به تغییر نتیجه مسابقات به 3-0 بدهد و کمیته استیناف هم، این تصمیم را تایید کرد. گل‌گهر با احتساب این 7 امتیاز، می‌توانست در رده سوم جدول و کورس قهرمانی باشد. آن‌ها حتی، شانس این را داشتند که بدون افت مقطعی پس از درگیر شدن با این حاشیه، استقلال و پرسپولیس را در صدرجدول به چالش بکشند.

سه بازی بعدی گل‌گهر، به ترتیب با همین سه تیم خواهد بود. آن‌ها این هفته با استقلال بازی می‌کنند، هفته بعد میزبان گل‌گهر هستند و پس از آن، به اصفهان می‌روند تا روبروی سپاهان قرار بگیرند. امتیاز گرفتن دوباره از این سه تیم، می‌تواند جواب گل‌گهر به اتفاقات نیم فصل اول و پرونده جنجالی‌شان باشد. دور رفت، هیچکدام از آن‌ها نتوانستند در زمین گل‌گهر را شکست دهند و قلعه‌نویی، می‌خواهد دور برگشت هم همین اتفاق را تکرار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y85nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشایی: تارتار شجاعتی قابل ستایش دارد/ استفاده از VAR به سود تیم‌های مظلوم مثل پیکان است