تاریخ انتشار: 1400/12/23 17:22
کد خبر: 24629

چرا حتما حامد لک باید دروازه بان پرسپولیس باشد؟/ گوهری نباید همیشه روی نیمکت بنشیند/ حال داود فنایی را فنایی را درک می کنم/ امیدوارم بیرانوند نسوزد

مربی سابق پرسپولیس گفت: با اینکه مردم معمولاً در روزهای آخر سال، مشغول پیگیری کارهای خود هستند، این بازی می‌تواند نوروز را برای هواداران تیم برنده به عید شیرین یا تلخ تبدیل کند.
چرا حتما حامد لک باید دروازه بان پرسپولیس باشد؟/ گوهری نباید همیشه روی نیمکت بنشیند/ حال داود فنایی را فنایی را درک می کنم/ امیدوارم بیرانوند نسوزد

محسن سیدی مربی سابق دروازه بان های در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط دربی تهران و تقابل سرخابی ها در دور برگشت لیگ برتر به نکته های زیر اشاره کرد:

*با توجه به حساسیت و شرایط جدول قطعاً این مسابقه بیشتر از هر وقت دیگری، مورد توجه هواداران هر دو تیم است. با اینکه مردم معمولاً در روزهای آخر سال، مشغول پیگیری کارهای خود هستند، این بازی می‌تواند نوروز را برای هواداران تیم برنده به عید شیرین یا تلخ تبدیل کند. بازنده دربی در عید عزادار است. به همین خاطر هر دو تیم حواس‌شان هست که مرتکب اشتباه نشوند و خاطره بدی از خوشان ثبت نکنند.

*در آستانه دربی قصد ندارم با مصاحبه‌ام حامد لک را تحت فشار بگذارم، اما بی انصافی است که واقعیت‌ها را نادیده بگیرم. گاهی اوقات کادرفنی به خاطر منفعت تیمش نباید به دروازه‌بان یا بازیکنش بازی بدهد. اتفاقاتی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس شاهد  تصمیم درست کادرفنی پرسپولیس و بیرون ماندن، لک بودیم.

*در این موضوع کادرفنی پرسپولیس تصمیم گیرنده است و آنها هم قطعاً خیر و صلاح تیم خودشان را می‌خواهند. اما به عنوان کسی که تجربه کار در پرسپولیس را دارد نمی توانیم بگوییم چون لک تجربه‌اش بیشتر است پس صد در صد باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد. گوهری تجربه بازی در لیگ برتر را دارد و اگر شرایط مدنظر را داشته باشد، بالاخره از یک جایی باید دربی اولش را تجربه کند. مگر بازی‌های قبلی مثل صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در شرایط قهرمانی تاثیر نداشت؟ پس گوهری باید نیمکت‌نشین می‌شد؟ یحیی گل‌محمدی هم یک روز دربی اول را تجربه کرده است.

*زمانی که مربی پرسپولیس بودم، در ساعت های ابتدایی شب می‌خوابیدم. چرا؟ چون پیش از تمرین تیم و دروازه‌بان‌ها، خودم تمرین می کردم. آن وقت علیرضا بیرانوند و رادو شوویچ شاهد جدیتم بودند با قدرت و انگیزه بیشتری تمرین می‌کردند. نتیجه این تمرین‌ها سال ۱۳۹۶ در بازی خودش را نشان داد و علیرضا بیرانوند پنالتی حساس را گرفت و کاملا در نتیجه تاثیرگذار بود. آن بازی را یک بر صفر بردیم. حالا فنایی هم باید فضای کاری خود را نسبت به تیم های قبلی که با یحیی کار کرده تغییر بدهد تا کمتر تحت فشار قرار بگیرد. البته برای او احترام زیادی قائل هستم و وقتی در فضای مجازی از هواداران عذرخواهی کرد، تاسف خوردم. به عنوان مربی سابق پرسولیس حال او را درک می‌کنم.

*به علیرضا بیرانوند بگویید بازگشتش به ایران مساوی با مهره سوخته شدن و پایان دوران فوتبالی‌اش است. او باید کنار خود مشاوری داشته باشد که به زبان مسلط باشد. چه اشکالی دارد بخش کوچکی از درآمدش را برای پیشرفت خودش هزینه کند. به خاطر اینکه چند بازی بیرانوند را نیمکت‌نشین کردم او مرا آنفالو و ارتباطش را با من قطع کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay77v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند حامد لک به انتقادات/ دروازه‌بان پرسپولیس علیه دلقک‌های مجازی!