تاریخ انتشار: 1400/12/24 18:46
کد خبر: 24592

حضور 60 هزار تماشاگر در استادیوم سئول برای دیدار کره جنوبی– ایران

بازی کره جنوبی – ایران 4 فروردین در استادیوم سئول در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده‌اند.
حضور 60 هزار تماشاگر در استادیوم سئول برای دیدار کره جنوبی– ایران

 بازی کره جنوبیایران 4 فروردین در استادیوم سئول در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده‌اند.

با این وجود هر دو تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد. اسکوچیچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی در برابر امارات خطاب به خبرنگاران گفت ما در دو بازی باقی‌مانده هم می‌خواهیم به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهیم و در نهایت با قهرمانی در گروهA راهی جام جهانی شویم.

بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی هم در آستانه این بازی خطاب به خبرنگاران کره‌ای گفت: ما به جام جهانی صعود کرده ایم اما اکنون به دنبال هدف بیشتری هستیم و آن کسب 6 امتیاز از دیدار با ایران و  امارات است و اینکه در گروه A صدرنشین شویم.

حضور 60 هزار تماشاگر در استادیوم سئول برای دیدار کره جنوبی– ایران

فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای اینکه به تیم ملی این کشور انگیزه دهد در روزهای اخیر برای بلیت فروشی این بازی تبلیغات ویژه‌ای انجام داده است. پارک کیون هون، مدیر اجرایی فدارسیون فوتبال کره جنوبی در این خصوص می‌گوید: « ما صعودمان را به جام جهانی قطعی کرده‌ایم ولی خیلی خوب می‌شود که مردم به ورزشگاه بیایند و ما بتوانیم با حضور هم، رقیبمان ایران را شکست دهیم و دهمین حضور خودمان در جام جهانی را جشن بگیریم. خیلی اتفاق خوشایندی خواهد بود که این جشن با حضور 60 هزار نفر از مردم برگزار شود.» به واقع کره‌ای‌ها می‌خواهند کاری کنند که به هنگام برگزاری بازی با ایران در استادیوم جای سوزن انداختنن نباشد و همه 60 هزار تماشاگر، یکدست و یکصدا تیم ملی کره جنوبی را تشویق کنند.

بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال کره جنوبی که با موافقت وزارت بهداشت این کشور همراه بوده تماشاگران بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با زدن ماسک می‌توانند وارد استادیوم شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woyrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ۴ بازیکن کره جنوبی در بازی برابر ایران