تاریخ انتشار: 1400/12/27 23:13
کد خبر: 24426

گری نویل:رونالدو باید بپذیرد که نمی‌تواند هر هفته بازی کند

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو باید با شرایط جدیدش کنار بیاید.
گری نویل:رونالدو باید بپذیرد که نمی‌تواند هر هفته بازی کند

آینده رونالدو در منچستریونایتد یکی از بحث‌های اصلی رسانه‌های انگلیسی در هفته‌های اخیر بوده است. 
این بازیکن تابستان امسال پس از 12 سال بار دیگر به اولدترافورد بازگشت تا خاطرات روزهای خوش گذشته را زنده کند اما این اتفاق رخ نداد و یونایتد وارد بحرانی جدی شد که کار را برای او و سایر اعضای این تیم سخت کرد. 
پس از برکناری اوله گونار سولسشر، این رالف رانگینک بود که به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت و تصمیم او برای عدم استفاده از این مهاجم پرتغالی در ترکیب این تیم یا تعویض باعث عصبانیت رونالدو شد. 

 


نویل معتقد است که این بازیکن باید با شرایط جدیدش کنار بیاید و بپذیرد که دیگر نمی‌تواند هر هفته در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود.
او در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو فصل آینده در یونایتد حضور خواهد داشت یا خیر به اسکای اسپورت گفت:« من مطمئن نیستم، بستگی به این که دارد که چه کسی سرمربی است و پروژه جدید او چیست. آیا او می‌خواهد تیمی جوان بسازد که ورزشکارانه و پیشرو باشد؟ رونالدو می‌تواند در این تیم بازی کند اما اگر بخواهد هر هفته بازی کند، ممکن است سرمربی خواهان ترکیبی سرحال باشد.»
نویل با اشاره به شرایط فعلی رونالدو اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که رونالدو کسی است که باید این موضوع را بپذیرد که نمی‌تواند هر هفته و در هر بازی در ترکیب تیم حضور داشته باشد و لحظاتی هست که او نمی‌تواند بازی کند و این مسئله مهمی برای او به حساب می‌آید. او نمی‌تواند با این قضیه کنار بیاید چون هنوز باانگیزه است اما من هنوز مطمئن نیستم که او بخواهد در منچستر بماند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qnan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار به منچستر در مورد نقاط ضعف رونالدو

کریس رونالدو امروز 400 میلیونی شد (عکس)
رکوردشکنی در اینستاگرام؛