تاریخ انتشار: 1400/12/28 00:06
کد خبر: 24423

آه و افسوس شهرخودرویی‌ها اینجا تخلیه شد (عکس)

بازیکنان شهرخودرو بعد از تساوی مقابل نساجی با چهره‌ای اندوهگین وارد رختکن شده، چرا که آن‌ها معتقد بودند که در بازی امروز حق‌شان 3 امتیاز بوده است.
آه و افسوس شهرخودرویی‌ها اینجا تخلیه شد (عکس)

نبرد شهرخودرو و نساجی در شرایطی با تساوی 1-1 خاتمه یافت که سفیدپوشان میزبان نمایش خوبی از خود نشان دادند و اگر ضریب دقت بازیکنان شهرخودرو بیشتر بود و البته حسین خطیر در درون دروازه نساجی نمی‌درخشید، چه بسا با یک پیروزی پرگل خانگی شاگردان سیدعباسی سال 1400 را تمام می‌کردند.

کسب 3 امتیاز خانگی در مسابقه‌ی امروز از این حیث برای مشهدی‌ها اهمیت داشت که با توجه به توقف نفت مسجدسلیمان، آن‌ها می‌توانستند از قعر جدول فاصله بگیرند و شانس‌شان برای بقا در لیگ با توجه به هم‌امتیاز شدن با فجرسپاسی به حد زیادی افزایش پیدا کند.

اما ناکامی در رسیدن به برد مقابل نساجی باعث شد تا بازیکنان شهرخودرو با چهره‌های درهم از زمین چمن ورزشگاه ثامن الائمه خارج شوند؛ البته ماجرا به اینجا ختم نشد، چرا که پیش از ورود به رختکن، ضربه یکی از بازیکنان تیم مشهدی به در رختکن شهرخودرو باعث شکستگی در شد.

نکته‌ی جالب‌توجه دیگر دراره‌ی دو تیم این‌که کادرفنی نساجی و شهرخودرو بعد از تساوی به دست آمده، برای دقایق طولانی آن‌ها را در رختکن نگه داشته و بازیکنان خود صحبت کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9y5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکاشه به بازی با استقلال رسید