تاریخ انتشار: 1400/12/29 12:51
کد خبر: 24390

راهیابی گلفبازان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی

رییس هیات گلف استان کرمانشاه از راهیابی ۲نفر از گلفبازان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی گلف خبر داد.
راهیابی گلفبازان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی

الهام اکبری، رییس هیات گلف استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از حضور قدرتمند دختران گلف‌باز کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور گلف بانوان رده سنی زیر ۱۸ سال، ۲ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی گفت: خانم‌ها فائزه استوار و نازنین ایزدپناه به مربیگری سرکار خانم فریبا جعفری بازیکنان راه یافته به اردوی تیم ملی گلف هستند که انشاالله بهار سال آینده در اردوهای تدارکاتی تیم ملی حضور خواهند داشت.

اکبری تصریح کرد: به یاری خدا در سالهای اخیر دستاوردهای ارزشمندی توسط هیات گلف استان به دست آمده است از جمله درخشش گلف بازان، کسب مدال در المپیاد های گلف و مینی گلف و مقام نخست چالش مهارتی وودبال در سطح کشور. همه این موفقیت ها در حالی است که هیچ زیرساختی در استان برای این رشته های ورزشی نداشتیم و تنها با تلاش ورزشکاران و بهره‌گیری از مربیان دلسوز و با تجربه به این عناوین دست پیدا کردیم.

الهام اکبری

رییس هیات گلف استان عنوان کرد: خوشبختانه پس از مدال آوری ورزشکاران و پیگیری‌های مکرر هیات با حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان زمینی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد جهت احداث آکادمی گلف در نظر گرفته شد.

اکبری خاطرنشان کرد: آکادمی گلف استان چهار هزار متر است مشتمل بر سایت استاندارد مینی گلف، وودبال کروکت و زمین رنج گلف که فاز اول آن اجرایی شده و امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز، به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم.

فائزه استوار-نازنین ایزدپناه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raygz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دختران گلفباز کرمانشاهی به مسابقات گلف قهرمانی کشور اعزام شدند

کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور
مهبدجوکار پدیده مسابقات شد؛

 اولین زمین مینی‌گلف در کرمانشاه افتتاح می‌شود
تجلیل از مدال آوران و قهرمانان هیات گلف استان کرمانشاه