تاریخ انتشار: 1401/01/05 15:37
کد خبر: 24214

اختصاصی/ پس از اسکوچیچ منتظر باخت کی روش نیز هستیم! / تیم ملی وسط مثلث مخالفان

تیم ملی ایران با شکست مقابل کره جنوبی موقتا، صدر جدول را به این تیم سپرد تا همه چیز به هفته بازی پایانی کشیده شود. هفته پایانی که ایران میزبان لبنان است و کره جنوبی میهمان تیم ملی امارات خواهد بود.
اختصاصی/ پس از اسکوچیچ منتظر باخت کی روش نیز هستیم! / تیم ملی وسط مثلث مخالفان

باخت مقابل کره جنوبی اصلا دور از انتظار نبود و می شد تصور کرد که خیلی زود تیم دراگان اسکوچیچ تسلیم شود. تسلیم از این جهت که تیم ملی‌ بازی سختی را در دوره اسکوچیچ تجربه‌ نکرده بود و در دیدار رفت مقابل همین کره جنوبی هم به سختی توانست از شکست به تساوی برسد.

به هر حال اسکوچیچ که چند مهره اصلی اش را در اختیار نداشت، مغلوب کره جنوبی شد که این تیم نیز چند غایب را بهمراه داشت.  با این شکست صدر جدول را از تیم ملی گرفته شد و حالا این کره جنوبی است که در هفته پایانی تیم سرگروه را مشخص می کند.

اما مثل همیشه منتقدان اسکوچیچ منتظر چنین شکستی بودند تا به سرمربی تیم ملی حمله کنند. این حمله به دراگان اصلا به خاطر شکست مقابل کره جنوبی نبوده و خیلی ها به خاطر سرمربی که الان هدایت تیم ملی مصر را برعهده دارد، چنین حملاتی را انجام‌ دادند.

 همانطور که مطلع هستید؛ کی روش با این همه کارنامه موفق در ایران ( دو دوره‌ صعود آسان به جام جهانی و انجام بازی های خوب در هر دو، دوره ) مخالفان خاص خودش را دارد و همین الآن نیز خیلی ها سرمربی سابق ایران را مربی موفقی نمی دانند و از او به شدت انتقاد می کنند. اینکه چرا او را موفق نمی دانند، داستان‌های خاص خودش را دارد!

با این حال، متاسفانه مدت هاست که مخالفان و موافقان تیم ملی چند دسته شده اند. عده‌ای طرفدار برانکو ایوانکوویچ هستند که میانه خوبی با کی روش نداشت و همین موضوع باعث شده دوستاران برانکو هم مخالف کی روش باشند هم منتظر شکست هایش. عده‌ای هم طرفدار اسکوچیچ هستند و اعتقاد دارند او خیلی راحت تر از کی روش تیم ملی را به جام جهانی رسانده و بهترین نتایج را نیز گرفته است. طرفداران کی روش نیز همان کسانی هستند که الان هم از او حمایت می کنند و اعتقاد دارند، بهترین تیم ملی به دوره سرمربی پرتغالی برمی‌گردد که او بود، نسل تیم ملی را تغییر داد و توانست تیمی شکست ناپذیر بسازد.

خلاصه فعلا تیم ملی درگیر چند دستگی طرفداران و حتی رسانه ها شده که یا منتظر شکست تیم کی روش هستند، یا منتظر شکست تیم برانکو و یا شکست‌ تیم اسکوچیچ تا "دق و دلی شان"   را سر هم‌ خالی کنند.

با این تفاسیر که همین الان خیلی ها منتظر حذف تیم‌ ملی مصر از جام جهانی اند  تا به کی روش حمله کنند. کی روشی که رفت و برگشت باید مقابل تیم ملی سنگال قرار گیرد تا بتواند با شکست این تیم هم انتقام فینال اخیر را از این آنها بگیرد و هم مورد حملات مخالفان کمین نکرده قرار نگیرد. پس فعلا مخالفان اسکوچیچ او را بکوبند، ولی منتظر باشند، چون نوبت مخالفان اسکوچیچ و برانکو هم خواهد رسید!

 

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9o7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیری: مانند دور رفت با قدرت مقابل کره‌ جنوبی ظاهر می‌شویم