تاریخ انتشار: 1401/01/07 18:48
کد خبر: 24142

جانشین دمبله جذب شد؟

نشریه اسپورت خبر از توافق شخصی بارسا با رافینیا، بال برزبلی لیدزیونایتد داد.
جانشین دمبله جذب شد؟

بارسلونا گزینه های مختلفی را برای تقویت خط حمله خود در تابستان مدنظر دارد و در میان شایعات جذب ارلینگ هالند، محمد صلاح و روبرت لواندوفسکی، اسپورت امروز خبر از توافق نهایی با بال برزیلی لیدزیونایتد داد.

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ساعاتی پیش نوشت که باشگاه کاتالان با رافینیا، بال برزیلی 25 ساله سابق اسپورتینگ لیسبون که از 2020 برای لیدز بازی می کند، بر سر تمام جزئیات به توافق رسیده و خوشبین است باشگاه انگلیسی دومین پیشنهاد برای رافینیا را قبول کند.

رافینیا فصل جاری در 27 بازی توانسته 9 گل بزند و سه پاس گل دهد و با وجود داشتن پیشنهاد از لیورپول و بایرن، پس از صحبت با ژاوی متقاعد شده راهی بارسلونا شود. او که تا 2024 با لیدز قرارداد دارد، پیشنهاد 5 ساله بارسا را پذیرفته و دستمزد او نیز برای فصل اول مبلغی پایین خواهد بود که در فصول بعد افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین بندهایی در قرارداد او گنجانده شده که رقم دریافتی او را بالاتر نیز خواهد برد.

دکو، ستاره پرتغالی سابق بارسا مدیر برنامه های رافینیاست و او اولین بار پیشنهاد انتقال بال برزیلی را به بارسلونا ارائه کرد. بارسا تاکنون کار انتقال فرانک کسیه و آندرس کریستیانسن را نهایی کرده و جذب سزار آسپلیکوئتا و نصیر مزراوی نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد. به این جمع حالا باید رافینیا را نیز اضافه کرد. او قرار است جانشین عثمان دمبله شود که به نظر می رسد با پی اس جی تمام کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rak96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شرط بارسلونا برای تمدید قرارداد دمبله؛ بازی کن، حقوق بگیر!