تاریخ انتشار: 1401/01/07 22:07
کد خبر: 24135

کریم بنزما خبر از جانشینش در رئال مادرید داد

ابراهیم بنزما فرزند کریم بنزما ممکن است روزی جا پای پدرش در رئال بگذارد.
کریم بنزما خبر از جانشینش در رئال مادرید داد

هفته قبل از دیدار حساس رئال مادرید برابر بارسلونا بود که خبر مصدومیت کریم بنزما منتشر شد و در نهایت کارلو آنچلوتی در مورد این ستاره فرانسوی ریسک نکرده و نام او را در لیست قرار نداد. رئال مادرید در شب غیبت کریم بنزما عملکرد فاجعه‌باری برابر بارسلونا داشته و شکست سنگین با چهار گل را در خانه تجربه کرد.

 

 

 

خط حمله رئال مادرید در غیاب این مهاجم گلزن، شبی معمولی و بی تحرک را سپری کرده و اصلا به اندازه حریف قادر به خلق موقعیت و ایجاد خطر روی دروازه بارسلونا نبود. کریم بنزما همین چند هفته قبل شبی تاریخی را رقم زده و در کمتر از 20 دقیقه سه بار دروازه پاری‌سن‌ژرمن را باز کرد، اما خط حمله رئال مادرید بدون او سردرگم و آشفته بوده و تسلیم مدافعان بارسلونا شد. عملکرد رئال در غیاب کریم نشان می داد که تا چه اندازه به ستاره 34 ساله خود وابسته است.

 

بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای بازی با ساحل عاج نیز حضور نداشت و جای خود را به اولیویه ژیرو داد.  

 

 

 

 

بنزما در مصاجبه جدید خود با یک رسانه فرانسوی به تمجید از فرزندش ابراهیم پرداخت که به زودی پنج ساله می شود. او به نوعی ابراز امیدواری کرد که ابراهیم به زودی وارد آکادمی رئال مادرید شود:« پسرم لمس توپ خیلی خوبی دارد و این یک واقعیت است. آیا او به آکادمی رئال ملحق می شود؟ باید کمی منتظر بمانیم!»

 

بنزما البته دختر هفت ساله ای به نام ملیا را هم دارد که به او هم خیلی علاقه دارد. در حقیقت کریم در مصاحبه ای در سال 2019 وقتی که تصویری از بچه هایش را دیده بود، نتوانسته بود جلوی اشک هایش را بگیرد و گفت:« آنها برای من خیلی مهم هستند. شاید بتوان گفت که همه چیز من هستند. کلمه ای برای توصیف‌شان ندارم چرا که در قلب من جای دارند. نباید این عکس ها را به من نشان بدهید چون نمی توانم مانع ریزش اشک هایم شوم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke9rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما بازیکن سال لالیگا شد+عکس