تاریخ انتشار: 1401/01/10 18:54
کد خبر: 24033

سرگردانی ملی پوشان در فرودگاه

بازیکنان ایران شب گذشته در شرایط عجیب و غریب از مشهد به تهران رسیده و از آنجا روانه خانه های خود شدند.
سرگردانی ملی پوشان در فرودگاه

پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان و مراجعت بازیکنان از استادیوم به هتل، آنها برای زیارت از حرم رضوی به بارگاه امام هشتم رفتند و سپس با یک پرواز عادی به تهران بازگشتند.

برنامه ریزی این سفر برخلاف انتظار، در قالب خرید بلیط مسافری و در هواپیمایی انجام شد که مسافران دیگری نیز در آن حضور داشتند و کاروان تیم ملی ایران، نیمی از سرنشینان این پرواز را تشکیل می داد.

جالب اینجاست که ملی پوشان به CIP برده شده و از آنجا وارد هواپیما شدند که این مسئله با توجه به تعداد بالای آنها، معطلی زیادی را برای این پرواز ایجاد کرد اما اتفاقات اصلی بعد از پرواز و در شرایطی به وقوع پیوست که نوبت به بارگیری چمدان ها شد.

پس از نشستن هواپیما در فرودگاه مهرآباد، بازیکنان و همراهان تیم ملی به قسمت CIP رفته و مسافران عادی نیز در نقطه دیگری در فرودگاه در انتظار تحویل چمدان های خود شدند اما چمدان های مسافران و ملی پوشان با هم قاطی شد تا معطلی مضاعف و نارضایتی بیشتری هم برای مسافران و هم برای بازیکنان فوتبال ایران به وجود بیاید.

این بی نظمی باعث شد تعدادی از بازیکنان از CIP به صورت پیاده به قسمت عادی فرودگاه بیایند و چمدان های خود را که روی نقاله تحویل بار می چرخید بردارند و از آنجا به خانه بروند.

این برنامه ریزی عجیب و ناراحت کننده ای بود که اردوی صعود و صدرنشینی ایران به جام جهانی را کمی تلخ کرد. اردویی که همانطور که انتظار می رفت با بی نظمی های بسیار و مسائل جدید همراه بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd55z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی لبنان