تاریخ انتشار: 1401/01/10 23:15
کد خبر: 24020

آرزویم برآورده شد؛ خوش‌شانس‌تر از صلاح هستم

سادیو مانه دیشب نقش مهمی در پیروزی سنگال بر مصر و صعود به جام جهانی ایفا کرد.
آرزویم برآورده شد؛ خوش‌شانس‌تر از صلاح هستم

تیم ملی سنگال توانست با برتری 3-1 در ضربات پنالتی بعد از تساوی در جریان مسابقه رفت و برگشت، از سد تیم ملی مصر بگذرد و به جام جهانی 2022 قطر صعود کند.

 

صعود تیم ملی سنگال در حالی رقم خورد که هفته‌ی گذشته مصری‌ها در خانه موفق شدند با تک گل محمد صلاح به پیروزی برسند و امید زیادی برای صعود به جام جهانی داشتند اما گلزنی دیا در جریان مسابقه و سپس پنالتی از دست دادن محمد صلاح، احمد سید زیزو و مصطفی محمد در ضیافت پنالتی‌ها سبب حذف شاگردان کی‌روش شد.

سادیو مانه، مهاجم تیم ملی فوتبال سنگال و لیورپول که با صلاح هم تیمی است، از صعود به جام جهانی بسیار خوشحال بود و در جریان یک مصاحبه خود را خوش‌شانس‌تر از محمد صلاح دانست.

 

سادیو مانه که پنالتی پیروزی بخش سنگال را به ثمر رساند، بعد از بازی گفت:«آرزوی صعود به جام‌جهانی برای دومین بار پیاپی را داشتم که خوشبختانه این آرزو برآورده شد و این بسیار خوشحال کننده است. همه ما از این صعود خوشحال هستیم.

 
 

برای دومین بار متوالی تقابل با صلاح در ضربات پنالتی به سود تیم ما به پایان رسید و این نشان می دهد که من خوش‌شانس‌تر از او هستم.»

این برای دومین بار پیاپی است که تقابل محمد صلاح و سادیو مانه به سود مانه به پایان می‌رسد. پیش از این در فینال جام ملت‌های آفریقا این سنگال بود که برابر مصر به پیروزی دست پیدا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woprv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: حضور مانه و صلاح در فینال دستاورد بزرگی است