تاریخ انتشار: 1401/01/11 21:58
کد خبر: 23971

نکونام: نساجی تیم آماده‌ای با ساکت دارد

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است رقابت دشواری در بازی مقابل نساجی دارند.
نکونام: نساجی تیم آماده‌ای با ساکت دارد

جواد نکونام طی اظهاراتی قبل از دیدار برابر نساجی مازندران، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادی برای مردم ایران اظهار کرد: فردا اولین بازی سال جدید را داریم که با تیم خوب، قابل احترام و با شخصیتی رقابت خواهیم کرد که یکی از مسابقات دشوارمان است.

او ادامه داد: می‌دانیم نساجی بازیکنان با کیفیتی دارد و دوست خوبمان ساکت الهامی تیم خوبی آماده کرده است. به مجموعه نساجی بخاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم و  همچنین خسته نباشید و خدا قوت به آقای حدادیان دارم که این تیم خوب را جمع و جور کردند. امیدوارم ورزشگاه شهید وطنی نیز هرچه زودتر آماده شود تا نساجی در آنجا میزبانی کند و مردم قائم‌شهر بازی‌ها را از نزدیک ببینند.

سرمربی فولاد اضافه کرد: خوشحال هستیم در جوار حرم امام رضا(ع) و شهر مشهد بازی می‌کنیم، اما در فوتبال حرفه‌ای این نکته وجود دارد که همه تیم‌ها و شهرها استادیوم اختصاصی خودشان را دارند که امیدوارم این اتفاق برای نساجی هم بیفتد.

نکونام تاکید کرد: فردا با تیم خوب و قابل احترام نساجی بازی داریم که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند و از کارشان با خبر هستند و عملکرد قابل قبولی دارند. نساجی یکی از بهترین تیم‌های ایران از نظر نوع فوتبال است که نمایش آنها این موضوع را تایید می‌کند. نساجی توانسته امسال فوتبال خوبی به نمایش بگذارد.

او یادآور شد: می‌دانیم مثل همه مسابقات کار سخت و سنگینی در بازی فردا داریم و باید تمام تمرکزمان را به کار ببندیم. تیم ما برای لیگ قهرمانان آماده می‌شود و فردا باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم تا یک نمایش خوب و قابل قبول ارائه بدهیم و با تلاش زیاد و ذهنیت آماده به نتیجه مدنظر برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: امیدوارم به سلامت کامل به لیگ قهرمانان آسیا برویم. فردا بازی سخت و مهمی برای ما هست ولی با توجه به تمریناتی که داشتیم، آماده هستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9wd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت شاگردان الهامی برابر فولاد سراسر انگیزه/ پاشنه آشیل نساجی بلای جان مازنی‌ها

فقط و فقط به خاطر آقا جواد به این تیم آمدم اما...
عبدالله‌زاده: آنقدر خوب بودم که مدعیان من را بخواهند