تاریخ انتشار: 1401/01/12 22:27
کد خبر: 23919

ساوت‌گیت: شناختی از دو حریف اول خود نداریم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هدف اول تیمش را صعود از دور گروهی عنوان کرد.
ساوت‌گیت: شناختی از دو حریف اول خود نداریم

تیم ملی انگلیس در گروه دوم مسابقات جام جهانی به مصاف ایران، آمریکا و برنده تقابل ولز/ اوکراین و اسکاتلند خواهد رفت. گرت ساوت‌گیت در پایان قرعه کشی مدعی شد انگلیس با تیم‌های ایران و آمریکا مدت‌هاست بازی نکرده و زمان مشخص شدن تیم سوم نیز با توجه به شرایط منطقه برایش اهمیت چندانی ندارد.

گرت ساوت‌گیت بعد از قرعه کشی گفت: "ما در مقابل دو تیم اول گروه برای مدت زیادی است که بازی نکرده‌ایم و تیم سوم کاملا ناشناخته است، اما دربی احتمالی بریتانیا رقم خواهد خورد. ما می‌دانیم که آنها در مورد چه چیزی هستند.

برنامه ما در پایان فصل لیگ برتر و صعود هرچه سریع‌تر از گروه خواهد بود. ما باید از گروه خود صعود کنیم و این هدف اول تیم ملی انگلیس است. در شرایط فعلی تمام افکار ما با اوکراین و مردم این کشور است، بنابراین زمان مشخص شدن تیم سوم اهمیتی ندارد و باید خود را با شرایط تطبیق دهیم.

پرواز ما برای رسیدن به اینجا تاخیر داشت و من زمان زیادی در این کشور نبوده‌ام. ما باید با روابط خود در قطر، تغییراتی را که می‌خواهیم ایجاد کنیم. اما امروز تمرکز من روی قرعه کشی و بررسی تمام جنبه‌های آن است. وقتی در سید اول قرار می‌گیرید یعنی با 6 یا هفت تیم قدرتمند در گروه خود بازی نخواهید کرد. تقابل با ایالات متحده آمریکا جالب است و من گرگ برهالتر را خوب می‌شناسم. ما چند بار طولانی با هم حرف زده‌ایم. آنها بازیکنان بسیار خوبی داشته و ما می‌دانیم که آنها به‌عنوان یک تیم چه توانایی‌هایی دارند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5ok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واتفورد انگلیس خواهان جذب مدافع ملی پوش ایران در ژانویه