تاریخ انتشار: 1401/01/12 23:01
کد خبر: 23917

برهالتر: ایران حریف متفاوتی برای آمریکا خواهد بود

گِرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا مدعی شد ایران در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشته است.
برهالتر: ایران حریف متفاوتی برای آمریکا خواهد بود

بعد از 24 سال دوباره شاهد تقابل تیم های ملی ایران و آمریکا این بار در جام جهانی 2022 قطر خواهیم بود. گِرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در رابطه با این قرعه صحبت کرده و البته فاش کرد رابطه ای دوستانه و قدیمی با گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها و دیگر تیم حاضر در گروه دوم تورنمنت داشته است.

گِرگ برهالتر گفت: "من فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفته ایم و البته نباید فراموش کرد بازی کردن با هر حریفی در جام جهانی سخت است. دیدار با انگلیس مسابقه هیجان‌انگیزی خواهد بود، ایران حریف متفاوتی است که در مقدماتی خوب عمل کرده و سپس باید منتظر باشیم تا سومین حریف آمریکا نیز معلوم شود.

به طور کلی من از این گروه راضی بوده و برای شروع مسابقات خیلی هیجان‌زده هستم. ما اخیرا در یک دیدار دوستانه با ولز روبرو شده ایم، تیم ملی اسکاتلند را می‌شناسیم و در ادامه و با توجه به شرایط فعلی احتمال بازی کردن مقابل اوکراین نیز وجود دارد.

دوستی گرت ساوت‌گیت و من به گذشته های دور بازمی گردد و من همیشه کار این سرمربی را دنبال می کنم. ساوت گیت همیشه در کنار من بوده و به من توصیه هایی برای پیشرفت ‌کرده است. وقتی برای اولین بار این حرفه را شروع کردم، به ساوت گیت به عنوان یک الگو نگاه می‌کردم و حالا من مشتاقانه منتظر رقابت با او هستم. وقتی سرمربی تیم ملی آمریکا شدم با ساوت گیت تماس گرفته و از او خواستم بیشتر در مورد کار در رده ملی به من توضیح دهد و گرت نیز مطابق انتظار این کار را انجام داد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qajbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ایران، آمریکا را به چهار میخ کشید