تاریخ انتشار: 1401/01/13 00:23
کد خبر: 23910

ادعای رسانه ایتالیایی: طارمی بمب افکن جدید میلان!

رسانه کالچو مرکاتو وب ایتالیا مدعی شد که میلان قصد دارد برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ، مهدی طارمی را جذب کند.
ادعای رسانه ایتالیایی: طارمی بمب افکن جدید میلان!

در حالیکه همگان در انتظار پایان این فصل فوتبالی در اروپا هستند، مهدی طارمی می تواند با پورتو به عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور دست پیدا کند و شاگردان کونسیسائو در وضعیت بسیار خوبی برای رسیدن به این عنوان قرار دارند. از سوی دیگر، جام جهانی 2022 قطر در پیش است و بسیاری از استعدادها در پی اثبات توانایی های خود در این پیکارها هستند.

در این میانه رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو وب مدعی شده که میلان قصد دارد برای پر کردن جای زلاتان ابراهیموویچ، مهدی طارمی را جذب کند. خبری که توسط روزنامه معروف رکورد پرتغال بازنشر داده شده است. این رسانه با اشاره به 130 گلی که مهدی طارمی در طی دوران ورزشی خود برای تیم های پرسپولیس، الغرافه، ریو آوه، پورتو و تیم ملی ایران به ثمر رسانده، به این مهاجم بوشهری لقب بمب افکن را داده است.

رسانه کالچو مرکاتو وب با تیتر "میلان به پرتغال نگاه می کند: بمب افکن 130 گله"، نوشت: میلان در حالی که منتظر است بفهمد آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد شد، به دنبال تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی است.

 

ما برای سی و یکمین هفته از مسابقات قهرمانی سری آ بازگشته ایم و در انتظار بازی بزرگ یکشنبه بین یوونتوس و اینترو همچنین میلان صدرنشین با بولونیا هستیم. تیمی که بدون اینکه سینیشا میهایلوویچ به میدان می رود. سرمربی این تیم به دلیل بیماری قبلی، روی نیمکت حضور ندارد.

با این حال، بازار نقل و انتقالات نیز با توجه به فصل آینده، جایگاه خود را حفظ کرده است و مهمتر از همه، آینده زلاتان ابراهیموویچ است. مهاجم مرکزی سوئدی، با توجه به عدم حضور تیم ملی کشورش در قظر، در جام جهانی شرکت نخواهد کرد. پس از شکست ایتالیای روبرتو مانچینی قهرمان اروپا در مقابل مقدونیه شمالی، متأسفانه زلاتان نیز مانند همه ایتالیایی ها تماشاچی این تورنمنت خواهد بود.

 
 

ایبرا در 3 اکتبر 41 ساله خواهد شد و تمدید احتمالی قرارداد او که در حال حاضر در ژوئن آینده به پایان می رسد، در حال بررسی است. مشکلات فیزیکی متعددی او را در این فصل عقب انداخته است، استفانو پیولی با جذب اولیویه ژیرو وضعیت هجومی مناسبی برای جبران غیبت طولانی مدت او پیدا کرد.

آلسیو لنتو خبرنگار کالچو مرکاتو در توییتر خود نوشت: میلان برای تقویت خط حمله خود به پرتغال نگاه می کند: تماس های اولیه برای طارمی مهاجم ایرانی پورتو آغاز شده است. این درخواست از 20 میلیون یورو شروع می شود که از نظر روسونری بسیار زیاد است.

شایعات زیادی در مورد او وجود دارد: برخی می گویند با فتح اسکودتو، او می تواند به فوتبال خود پایان داد. اما خود بازیکن در مورد این شایعات، کاملاً نظر مخالف خود را بیان کرد: "تا زمانی که فرد قوی‌تری نسبت به من نیاید متوقف نمی‌شوم، بنابراین ادامه می‌دهم".

میلان به اطراف نگاه می کند: آنها اطلاعاتی در مورد طارمی به دست آوردند. در این بین و طبق معمول، آث میلان شروع به بررسی بازار اروپا می کند. قرارداد اوریگی با لیورپول به پایان می رسد و بسیاری او را به روسونری لینک کرده اند. طبق آخرین شایعات جمع آوری شده توسط کالچو مرکاتو وب، نام مهدی طارمی نیز در این میان وجود دارد.

مهاجم 29 ساله ایرانی، 18 گل در 39 بازی این فصل برای پورتو به ثمر رسانده و قرارداد او در سال 2024 به پایان می رسد. پورتویی ها کارت او را 20 میلیون یورو ارزیابی می کنند. رقمی که باشگاه روسونری آن را بسیار بالا می داند، اما پرونده بسته نشده است. بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد، زیرا علاقه به جذب طارمی وجود دارد و تایید شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j58rp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل نیمکت نشینی طارمی مشخص شد

شادی طارمی در آغوش جانشین صلاح!
هت تریک اوانیلسون برای پیروزی پورتو