تاریخ انتشار: 1395/08/16 17:25
کد خبر: 250626

رهایی هافبک لیورپول از بند مصدومیت/آماده برای تمدید قرارداد

امره جان، هافبک لیورپول آمادگی خودش را برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد
رهایی هافبک لیورپول از بند مصدومیت/آماده برای تمدید قرارداد

به گزارش فرتاک ورزشی،لیورپول امروز این فرصت را دارد که در صورت پیروزی به صدر جدول لیگ جزیره برسد و به نوعی مزد بازی های زیبای این فصلش را بگیرد. امره جان در سه بازی یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب کلوپ و تیم لیورپول بوده است. هافبک ترک تیم ملی آلمان در خصوص تمدید قراردادش با لیورپول می گوید:

باشگاه با مدیر برنامه های من صحبت کرده است و همه چیز هم به خوبی پیش می رود. از حضور در لیورپول بسیار خوشحال هستم. من یک سال و نیم است که اینجا حضور دارم و کارهای اینچنینی بر عهده مدیر برنامه هایم است.

جان ۲۲ ساله که به تازگی از بند مصدمیت رها شده افزود:

وقتی در باشگاه بزرگی مثل لیورپول بازی می کنید یعنی اینکه همیشه باید به فتح جام فکر کنید.هدف هر باشگاه بزرگی کسب قهرمانی است. ما نیز می خواهیم قهرمان لیگ شویم اما همه چیز به شرایط بازی ها بستگی دارد و هیچ کس از آینده خبر ندارد. تاریخ سازی نیاز به تلاش و تمرین فراوان دارد و ما می خواهیم تاریخ ساز شویم. برای این امر نیاز به اعتماد با نفس و خودباوری داریم. رویاپردازی برای هر شخصی آزاد است اما در نهایت این حقیقت است که با آن زندگی می کنیم. راه زیادی در پیش داریم.

او در پایان گفت:

راه زیادی در پیش داریم. باید سخت تلاش کنیم و به تمریناتمان ادامه بدهیم. بازی ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذاریم و ببینیم که چه پیش خواهد آمد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n7dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی نامزدهای بهترین سرمربی سال 2016 فوتبال مردان جهان