تاریخ انتشار: 1401/01/22 23:25
کد خبر: 23461

شایعه روز؛ سرمربی جدید یونایتد رونالدو را نمی‌خواهد؟

تصمیم گیری در مورد آینده کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد به پایان فصل موکول شده است.
شایعه روز؛ سرمربی جدید یونایتد رونالدو را نمی‌خواهد؟

تنها یک سال از انتقال هیجان انگیز رونالدو به اولدترافورد گذشته و این باشگاه اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. خود رونالدو نیز اوضاع چندان مناسبی ندارد و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. منچستر یونایتد در حال حاضر گزینه‌های تهاجمی چندان زیادی در اختیار ندارد و به همین دلیل در این مقطع امکان تصمیم گیری در مورد آینده رونالدو منطقی نیست. ادینسون کاوانی در فصل تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد و آنتونی مارسیال نیز بعید است دوباره لباس این تیم را به تن کند. اما حتی در صورت ماندن رونالدو نیز یونایتد باید یک مهاجم جدید به‌خدمت بگیرد و فراهم کردن هزینه یک انتقال جدید آسان نیست. 

اریگ تن هاگ، سرمربی هلندی و احتمالی یونایتد دوست دارد تیمش با پرس بالا دفاع کرده و فوتبالی سریع و روانی بازی کند و به نظر این سبک در این سن و سال چندان به درد رونالدو نمی‌خورد. همچنین این ستاره پرافتخار همیشه خواهان قرار گرفتن در ترکیب است و نیمکت نشینی او نیز چالش بزرگی برای اریک تن هاگ در بدو ورود به اولدترافورد خواهد بود. 

فابریزیتو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد تصمیم گیری در خصوص آینده کریستیانو رونالدو در این مقطع انجام نخواهد گرفت. در واقع این ستاره پرتغالی منتظر است تا مدیران منچستریونایتد در مورد سرمربی بعدی تیم به جمع بندی نهایی برسند تا او نیز در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. خود رونالدو نیز تصور می‌کند فصل بعد شرایط قرار گرفتن در ترکیب در تمامی مسابقات را ندارد و یونایتد باید مهاجم جدیدی جذب کند، اما در این شرایط انجام این کار برای مدیران یونایتد آسان نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8lby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت رفتار ستاره یونایتد در مورد رونالدو و سانچو!