تاریخ انتشار: 1401/01/24 22:52
کد خبر: 23359

اختصاصی/ سپاهان ایران _ التعاون عربستان/ ترس از طوفان زرد

دیدار سپاهان و التعاون در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جدالی سرنوشت ساز است.
اختصاصی/ سپاهان ایران _ التعاون عربستان/ ترس از طوفان زرد

درچارچوب رقابت های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران و التعاون عربستان بامداد جمعه به مصاف یکدیگر خواهند پرداخت. این مسابقه شاید سخت ترین بازی سپاهان باشد، چون در خاک عربستان به میدان می رود.

 

این رقابت در شرایطی انجام می‌شود که طلایی پوشان از دو بازی برگزار شده تا به اینجای کار موفق به کسب سه امتیاز شده اند و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول به سر می‌برند.

سپاهان با هدایت نوید کیا در نخستین بازی پاختاکور ازبکستان را ازپیش رو برداشت و در هفته دوم رقابت ها علی‌رغم بازی زیبا با نتیجه یک برصفر مغلوب الدحیل شد.

نماینده ایران در هفته سوم رقابت ها فرصت مناسبی دارد تا با دو بازی پیاپی التعاون را شکست‌ داده و گام محکمی در مسیر صدر نشینی بردارد.

حریف سپاهان در لیگ عربستان از شرایط مطلوبی برخوردار نیست ولی در سوی مقابل طلایی پوشان نیز دو مهره کلیدی اش را دراختیار ندارد. با این شرایط به نظر می‌رسد اگر محرم نوید کیا با آنالیز و برنامه ریزی دقیق به مصاف التعاون برود، این پتانسیل را دارد که حدااکثر امتیازات را کسب کند.

 با این حال، التعاون در نخستین بازی خود توانست با نتیجه دو بر یک الدحیل قطر را ازپیش رو بردارد و در دیدار با پاختاکور با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شود.

باتوجه به وضعیت پیچیده جدول هر چهار تیم حاضر در گروه D سه امتیازی هستند که بدون شک باتوجه به صعود یک تیم و انگیزه بالای سپاهان برای صعود نماینده عربستان کار نسبتا دشواری در پیش رو دارد.

حالا باید تقابل طلایی پوشان ایران با التعاون چه نتیجه ای در بر خواهد داشت؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kejnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمادگی  التعاون برای تقابل با سپاهان