تاریخ انتشار: 1401/01/25 22:25
کد خبر: 23321

سجادی: از هیچ کمکی به تیم امید دریغ نمی‌کنیم، اسکوچیچ همچنان در تیم ملی می‌ماند/ گاهی از گرفتاری فدراسیون‌ها شب‌ها خوابم نمی‌برد!

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد سرمربی تیم ملی همچنان به کار خود در تیم ایران ادامه خواهد داد.
سجادی: از هیچ کمکی به تیم امید دریغ نمی‌کنیم، اسکوچیچ همچنان در تیم ملی می‌ماند/ گاهی از گرفتاری فدراسیون‌ها شب‌ها خوابم نمی‌برد!

حمید سجادی در حاشیه دیدار تیم‌های امید ایران و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: روز گذشته مهدوی‌کیا به طور مفصل برنامه تیم امید را ترسیم کرد، کارهایی که انجام شده بود و مدنظر دارند، ما هم به‌عنوان وزارت ورزش یکسری وظایف حمایتی داریم که در خدمت تمام فدراسیون‌ها به ویژه فدراسیون فوتبال هستیم. همه هم عاشقانه علاقه‌مندیم و دوست داریم که تیم امید را بعد از 48 سال در المپیک ببینیم و در این راه هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. 

وی درباره تیم بزرگسالان نیز توضیح داد: الان آقای استیلی برنامه‌های ارزشمندی درباره بازی‌های تدارکاتی و برنامه پیش رو بیان کرد، به هر حال این مطالب به‌عنوان یک برنامه کوتاه مدت اجرایی باید در دستور کار قرار بگیرد و ما هم می‌بایست ببینیم چه خدمتی از دست‌مان بر می‌آید. وظیفه ما حمایت است، چه از کادر فنی و چه از مربیان و خود سرمربی. این روزها خیلی‌ها در مورد سرمربی سؤال می‌کنند، اما تا جایی که من خبر دارم باید قاطعانه از او حمایت کنیم و ایشان هم همچنان در خدمت تیم ملی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqvnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا عباس چمنیان بهترین گزینه هدایت تیم ملی امید ایران است؟