تاریخ انتشار: 1401/01/26 01:42
کد خبر: 23313

کولیبالی: در ۲ دیدار قبلی هم شایسته پیروزی بودیم/ بابت گلزنی‌ام خیلی خوشحال شدم

مدافع فولاد که با تنها گل خود زمینه‌ساز برتری شاگردان نکونام مقابل آهال شد، گفت که نماینده کشورمان در دو دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز شایسته پیروزی بوده است.
کولیبالی: در ۲ دیدار قبلی هم شایسته پیروزی بودیم/ بابت گلزنی‌ام خیلی خوشحال شدم

موسی کولیبالی که عنوان بهترین بازیکن دیدار فولاد ایران و آهال ترکمنستان را به خود اختصاص داد، در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: از اینکه در این بازی سخت پیروز شدیم، خوشحال هستم. در دو بازی اول به خاطر بدشانسی پیروز نشدیم، اما در دیدار سوم بردیم و این برد بسیار مهم بود. خدا به ما کمک کرد و در آخرین ثانیه سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم این روند را همیشه ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه حسی بابت گلزنی در ثانیه‌های پایانی بازی دارد، تصریح کرد: این گل اول من در لیگ قهرمانان آسیا بود و خیلی خوشحال شدم. همه با هم تلاش کردیم و تیم به گل رسید. بازیکنان، مربیان و هواداران کنار هم هستیم و به هم انرژی می‌دهیم. آهال تیم بدی نبود و بسیار قوی بود.

مدافع فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا در دقایق پایانی مسابقه تصمیم گرفت خط دفاعی را رها کند و در محوطه جریمه آهال حاضر شود، گفت: در لیگ برتر ایران هم وقتی تیم نمی‌تواند گلزنی کند، جلو می‌روم و در محوطه جریمه حریف قرار می‌گیرم. این مسئله همیشه پیش می‌آید و در ذهنم بود که اگر جلو بروم، می‌توانم گلزنی کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8laj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختصاصی/ فولاد ایران - شباب الاهلی امارات؛ جدال ستاره های سابق سرخابی برابر نکونام و شاگردانش