تاریخ انتشار: 1401/01/26 21:43
کد خبر: 23280

گواردیولا: در هر بازی با لیورپول چیزی یاد می‌گیرم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که شگفتی اصلی در بازی لیورپول نه روی نیمکت که در زمین رقم می‌خورد.
گواردیولا: در هر بازی با لیورپول چیزی یاد می‌گیرم

منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه ویمبلی به مصاف لیورپول برود. 
این بازی در حالی برگزار خواهد شد که این دو تیم کمتر از یک هفته قبل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته و به تساوی 2-2 رضایت داد تا اختلاف یک امتیازی آنها در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر همچنان حفظ شود. 
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره رویارویی دوباره با لیورپول گفت:« درست مثل بارسلونا. ما در 10 روز چهار بار با رئال بازی کردیم. این دومین باری است که ما قرار است بار دیگر برابر همان تیم به میدان برویم. همیشه در بازی برابر لیورپول چیزی یاد می‌گیریم. بازی در مدت زمان کوتاه یعنی یادگیری بیشتر. این درست مثل بسکتبال است.»
او درباره کار ناتمامش در جام حذفی اظهار داشت:« من دوست داشتم درهر پنج فینال حاضر باشم. این رویای من بود اما حسرتی ندارم. برنده یا بازنده، من به آنها نزدیک بودم. ما حالا یک ماه تا پایان فصل فاصله داریم و در دو نیمه نهایی هستیم. در صدر جدول لیگ برتر نیز قرار گرفته‌ایم. از این شرایط بسیار خوشنودیم اما کافی نیست.»

 


این مربی اسپانیایی درباره آمادگی تیمش برای این بازی اضافه کرد:« شرایط دشوار است. این نبردی است که ما بارها واگذار کرده‌ایم بنابراین به داشتن شرایطی بهتر امیدوار هستیم. ما باید با شرایط پخش تلویزیونی هماهنگ می‌شدیم. مستقیما از مادرید به اینجا آمدیم. به بازیکنان گفتم که هیچ توجیهی را نمی‌پذیرم. ما باید به ویمبلی برویم و بازی خودمان را ارائه دهیم. پیش از این بارها به برنامه دیدارها اعتراض کردم اما شرایط همین است.»
سرمربی سیتی درباره عملکرد این تیم در جام حذفی فصل گذشته گفت:« ما در شش فصل توانستیم پنج بار به نیمه نهایی جام حذفی برسیم. این عالی است. فصل گذشته هم مثل امروز بود. امیدواریم بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به بازی فصل گذشته برابر چلسی داشته باشیم. ما شانس صعود به فینال را داریم. جام حذفی رقابت ارزشمندی است و گاهی از لیگ برتر ارزشمندتر است.»
گواردیولا همچنین با اشاره به مصدومیت کوین دی‌بروین و کایل واکر اظهار داشت:« واکر نمی‌توانست در زمین بماند. او پیچ خوردگی شدیدی داشت اما بهتر است. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. دی‌بروین روی پایش بخیه دارد و مصدومیتش عضلانی نیست. تصمیم نهایی را پیش از بازی فردا می‌گیریم.»
او در ادامه درباره بازی با لیورپول اضافه کرد:« من و کلوپ قرار نیست بازی کنیم. شگفتی اصلی مربیان نیستند، بلکه بازیکنان در زمین هستند. شما بیش از حد به سرمربیان اهمیت می‌دهید، در حالی که بازی متعلق به بازیکنان است. بازی در نیمه نهایی جام حذفی برابر این تیم دشوار است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek9dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود لیورپول و سیتی به نیمه نهایی جام حذفی