تاریخ انتشار: 1401/01/26 22:23
کد خبر: 23278

هازارد تا خودش را ثابت نکند از رئال نمی‌رود

کیلیان هازارد، برادر ادن هازارد، معتقد است که این بازیکن تصمیمی برای جدایی از رئال مادرید ندارد.
هازارد تا خودش را ثابت نکند از رئال نمی‌رود

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید با مشکلات بسیاری روبرو شده و مصدومیت‌های متعدد دوران حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو را تحت الشعاع قرار داده است. 
حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم نیز نتوانست کمکی به بهبود شرایط این بازیکن کند و بسیاری باور دارند که این بازیکن با توجه به این که فرصت کافی برای حضور در میدان را پیدا نکرده تصمیم به جدایی از رئال مادرید دارد. 
حالا کیلیان هازارد در گفتگو با RTBL درباره شرایط او اظهار داشت:« او تا زمانی که نشان دهد بهترین و قدرتمندترین بازیکن رئال مادرید است از این تیم جدا نخواهد شد. اخلاق او همیشه همین بوده و در هر باشگاهی که حضور داشته نیز همین روند را در پیش گرفته است. او نمی‌خواهد جدا شود و فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد.»

 


با این حال او درباره شرایطی که ممکن است ادن هازارد را وادار به ترک برنابئو کند گفت:« اگر پرز او را نخواهد و اگر بداند که فرصت بیشتری برای بازی به دست نخواهد آورد شاید از این تیم برود. با این حال من به شما اطمینان می‌دهم که او هر کاری بتواند می‌کند تا نشان دهد بهترین بازیکن رئال مادرید است.»
ادن هازارد این فصل تنها 877 دقیقه در 22 بازی در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است. این بازیکن بلژیکی اخیرا عمل جراحی دیگری روی مچ پایش انجام داده که باعث شده قادر به همراهی تیمش در هفته‌های اخیر نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6qd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان راه هازارد و رئال/ موافقت کهکشانی‌ها با جدایی ستاره