تاریخ انتشار: 1401/01/28 18:01
کد خبر: 23200

سناریوی جدید در فوتبال ایران/ انتشار خبر پیشنهاد تیم بزرگ برای جلوگیری از اخراج سرمربی تیم پولدار!

این روزها شاهد یک سناریوی عجیب و در عین حال خلاقانه برای حفظ صندلی سرمربی یک تیم پولدار در فوتبال ایران هستیم!
سناریوی جدید در فوتبال ایران/ انتشار خبر پیشنهاد تیم بزرگ برای جلوگیری از اخراج سرمربی تیم پولدار!

عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد. یکی از مربیان شاغل در لیگ برتر که قرارداد سنگینی هم با تیم پولدار خود دارد برخلاف ابتدای فصل نتایج خوبی نتوانسته است همراه تیمش کسب کند.

این مربی شناخته شده در لیگ برتر نزول کرد و در جام حذفی به رغم وعده هایی که داده بود نتوانست موفق عمل کند و به راحتی و در یک بازی انتقاد آمیز حذف شد.

بلافاصله پس از حذف تیم آقای مربی، مدیران باشگاه که هزینه های سرسام آوری انجام داده و از پاداش های سنگین 10، 15 یا حتی 20 میلیون تومانی برای بردهای معمولی دریغ نکرده بودند کل تیم را جریمه سنگینی کردند.

اتفاقی که جایگاه سرمربی مورد نظر قصه ما را به شدت متزلزل کرد طوری که زمزمه هایی مبنی بر اخراج او شنیده شد.

درچنین مواردی مسبوق به سابقه بوده که سرمربیان ناکام فرار به جلو کرده و با هماهنگی دوستان خود خبری کذب مبنی بر استعفا یا کناره گیری خود منتشر می کردند. خبری که با تکذیب باشگاه مواجه می شد تا طرف برای برد بعدی و فرار از اخراج زمان کافی بخرد اما...

تا به حال سابقه نداشته یا حداقل ما نشنیده بودیم که یک سرمربی پس از ناکامی و تحت فشار بودن با پیشنهاد تیم های بزرگ نظیر پرسپولیس و... مواجه شود!

حالا چند روزی می شود که مشاوران و نزدیکان سرمربی قصه ما تصمیم گرفته اند با انتشار خبر پیشنهاد پرسپولیس طرف را از اخراج نجات بدهند و ظاهرا در کار خود موفق نیز ظاهر شده اند!

مدیران از همه جا بی خبر باشگاه پولدار مورد اشاره پس از خواندن و شنیدن خبردروغین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بلافاصله دست به کار شده و این موضوع را تکذیب کردند تا زمان کافی برای نجات آقای سرمربی از شرایط کنونی و خطر اخراج ناخواسته خریداری شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a9j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سبک بازی اوساگونا خوشم نیامد

پیش بازی ملوان-ماشین سازی؛ بحران‌زدگان به هم رسیدند
دست‌نشان و خطیبی به دنبال نجات از مرداب؛