تاریخ انتشار: 1401/01/28 23:31
کد خبر: 23186

واکنش دورتموند به خبر توافق هالند و منچسترسیتی

اسکای اسپورتس و مارکا مدعی شدند که باشگاه دورتموند هرگونه توافق با منچسترسیتی برای فروش ارلینگ هالند به این تیم را تکذیب می‌کند.
واکنش دورتموند به خبر توافق هالند و منچسترسیتی

درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند طی ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.

قرار است تا پیش از پایان ماه آوریل( کم‌تر از دو هفته پیش رو)، هالند تصمیم نهایی در مورد مقصد بعدی خود را اعلام کند. جدایی او از دورتموند تقریبا قطعی است و در حال حاضر سیتی و رئال بیشترین شانس را برای جذب او دارند؛ هرچند نباید پی‌اس‌جی و بارسلونا را نیز فراموش کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که رئال مادرید اولویت خود را جذب کیلیان امباپه قرار داده و همین مسئله باعث شده که منچسترسیتی تا حدودی شانس بیشتری برای به‌خدمت گرفتن ستاره نروژی داشته باشد.

در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه ارلینگ هالند با منچسترسیتی به توافق کامل دست یافته و پپ گواردیولا از سران باشگاه انگلیسی درخواست کرده هر طور که شده این ستاره نروژی را به‌خدمت بگیرند. همچنین گفته شد که سیتی با پرداخت بند آزادسازی ارلینگ هالند به دورتموند نیز موافقت کرده است.

در همین راستا اسکای اسپورتس و مارکا به نقل از سباستین کل، سرپرست تیم اصلی دورتموند، تاکید کرده‌اند که توافق ارلینگ هالند با منچسترسیتی کذب است. به گفته کل هنوز هیچ باشگاهی با پرداخت بند آزادسازی هالند موافقت نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9zxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت برای هالند فقط بین رئال و سیتی است
بارسا شانس زیادی ندارد