تاریخ انتشار: 1401/01/28 23:47
کد خبر: 23185

ژوزه مورینیو برای مارادونا سنگ‌تمام گذاشت (عکس)

ژوزه مورینیو به شکل ویژه‌ای به اسطوره فقید ناپولی و آرژانتین یعنی دیه‌گو مارادونا ادای احترام کرد.

دیه گو آرماندو مارادونا بین سال‌های 1984 تا 1991 برای ناپولی بازی کرد. او در طول مدت حضورش در جنوب ایتالیا، دو عنوان قهرمانی سری آ و جام یوفا و همچنین کوپا ایتالیا را به‌دست آورد.

تا به امروز، این‌ها تنها دو عنوان قهرمانی لیگ هستند که ناپولی به‌دست آورده است، و آنها در هیچ رقابت برجسته اروپایی دیگری نیز پیروز نشده‌اند. در نتیجه، مارادونا یک قهرمان در ناپل است و مرگ او در سال 2020 در سن 60 سالگی موجی از غم و اندوه را در این شهر به‌وجود آورد.

اکنون و بعد از گذشت یک سال و نیم از درگذشت دیه‌گو مارادونا هنوز نقاشی‌های دیواری از او در شهر ناپل مشاهده می‌شود که سرمربی پرتغالی رم از آنها بازدید کرده است. ژوزه مورینیو با اسکورت پلیس این بازدید را انجام داد و با قرار دادن دسته گل‌هایی کنار این نقاشی‌ها و تابلوها یاد مارادونا را زنده نگه داشت.

گفتنی است ژوزه مورینیو و مارادونا از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار بودند و همواره از این دو چهره مهم دنیای فوتبال به‌عنوان دوستانی خوب یاد می‌شد.

همچنین بعد از این اقدام جالب سرمربی پرتغالی، باشگاه رم ویدئوی آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که با واکنش‌های جالب و احساسی هواداران نیز مواجه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8lx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: می‌توانستیم شش یا هفت گل بزنیم/زوریا در بالاترین سطح نیست