تاریخ انتشار: 1401/01/28 23:59
کد خبر: 23182

اختصاصی/ سپاهان ایران - التعاون عربستان/ بازی انتقامی برای شاگردان نویدکیا

دور برگشت‌ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا از امروز پیگیری خواهد شد که سپاهان ایران برای جبران شکست به مصاف التعاون عربستان‌خواهد رفت. بازی که اگر سپاهان به پیروزی نرسد، کارش به اما و اگر می کشد.
اختصاصی/ سپاهان ایران - التعاون عربستان/ بازی انتقامی برای شاگردان نویدکیا

این دیدار در شرایطی انجام‌ می‌شود که‌ سپاهان در بازی رفت با نتیجه سه‌ بر صفر مغلوب التعاون عربستان‌شد.

سپاهان ایران از سه بازی گذشته خود موفق به کسب سه امتیاز شده و در تلاش است تا با کسب حداکثر امتیازات دور برگشت فرصت صعود را برای‌خودش فراهم کند.

نوید کیادر  دیدار اول خود مقابل التعاون تنها ۱۰ دقیقه فرصت داشت تا تفکرات خود را پیاده کند و پس از آن با اخراج عزت پورقاز و اشتباهات داوری متحمل به پذیرفتن شکست سنگین شد.

در سوی مقابل التعاون با کسب ۶ امتیاز در سه بازی گذشته جایگاه دوم رقابت های گروه (D)را از آن‌ خود کرده  و بدون شک با هدف قطعی کردن صعود‌ بار دیگر اماده رویارویی با سپاهان خواهد شد.

التعاون در بازی رفت نهایت استفاده از اشتباهات طلایی پوشان را برد و با ارائه بازی سراسر هجومی موفق شد شرایط خودش در جدول را بهبود بخشد‌.

این دیدار ازاین حیث اهمیت بالایی دارد که محرم‌نوید کیا برای جبران شکست و خروج از بحران اماده این دیدار می‌شود و التعاون با انگیزه دبل مقابل نماینده ایران به استقبال رقابت های هفته چهارم خواهد امد.

حال باید دید تقابل التعاون و سپاهان با چه نتیجه ای به پایان می سد و کدام تیم‌ مدعی می شود.

شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5gdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سپاهان ایران _ التعاون عربستان/ ترس از طوفان زرد