تاریخ انتشار: 1401/01/31 18:45
کد خبر: 23079

گوتی: راموس از جدایی پشیمان است

گوتی اسطوره باشگاه رئال مادرید، معتقد است که سرجیو راموس از ترک این تیم پشیمان است.
گوتی: راموس از جدایی پشیمان است

بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی پس از سال‌ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت به پاری‌سن‌ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره‌های این تیم تجربه کند.

 

با این وجود سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداد که او در بازی‌های زیادی برای تیم فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی که حتی در مقطعی عصبانیت هواداران PSG را به‌همراه داشت. اوضاع تا جایی هم بیخ پیدا کرد که حتی ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی نیز فکر می‌کند.

 

گوتی اسطوره باشگاه رئال مادرید حالا در مصاحبه ای مدعی شده که سرخیو راموس از ترک این تیم پشیمان شده است. او در این باره گفت: "به نظر من سرخیو راموس فکر می‌کرد که فلورنتینو پرز در نهایت کاری که او می‌خواهد را انجام خواهد داد. او متوجه نشد که برای رئیس، رئال مادرید بالاتر از هر چیز دیگری است. من فکر می‌کنم که حالا راموس از جدایی پشیمان است. او اسطوره رئال مادرید بود و می توانست در همین جا به دوران حرفه ای خود پایان دهد."

 

گفتنی است سرخیو راموس هنوز یک فصل دیگر با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد اما اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر باعث شده شایعاتی در رابطه با جدایی او از این تیم فرانسوی در تابستان پیش رو به گوش برسد. با این حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار کاپیتان سابق لوس بلانکوس خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx8xm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار مادرید به پاریس منتقل شد! (عکس)