تاریخ انتشار: 1401/01/31 18:57
کد خبر: 23078

فریبا:با حفظ اختلاف شش امتیازی استقلال می تواند جام را بالا سر ببرد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با حفظ 6 امتیاز اختلاف با پرسپولیس در جدول می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد
فریبا:با حفظ اختلاف شش امتیازی استقلال می تواند جام را بالا سر ببرد

استقلال با عبور از حواشی مربوط به کنار رفتن از جام حذفی حالا خودش را برای مسابقه با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر آماده می‌کند. مسابقه‌ای که با حضور تماشاگران اصفهانی برگزار می‌شود و حساسیت ویژه‌ای برای هردو تیم خواهد داشت.
بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال که سوابق زیادی در این تیم دارد، درباره وضعیت کنونی این تیم قبل از مصاف با سپاهان گفت: تکلیف استقلال روشن شد. این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و حالا باید تمام تمرکزش را بر روی بازی‌های لیگ بگذارد.
او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: آبی‌ها بازی‌های سختی در پیش رو دارند که سپاهان و فولاد خوزستان از مهم‌ترین آنها هستند. دو تیمی که در حال حاضر در لیگ قهرمانان حضور دارند و با توجه به حضورشان در لیگ قهرمانان در آمادگی کامل بسر می‌برند. بنابراین استقلال باید تمرینات خوبی را انجام داده و چند بازی تدارکاتی را در دستور کارش قرار دهد تا بتواند با آمادگی کامل و با شروع لیگ به مصاف سپاهان برود.
پیشکسوت استقلال با اشاره به وضعیت سپاهان گفت: آنها یک تیم کاملاً حرفه‌ای و خوب هستند و امسال توانستند بهترین نفرات لیگ را در اختیار بگیرند. درست است که از ابتدای فصل تا به امروز نوسان داشته‌اند اما من به خود اجازه نمی‌دهم در این مورد صحبت کنم. اگر چه آنها می‌دانند قهرمان لیگ نخواهند شد اما به‌طور حتم و با حمایت هوادارانشان بازی خوبی را برابر استقلال انجام خواهند داد تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.
فریبا درباره شانس استقلال برای کسب عنوان قهرمانی افزود:‌ چرا نتواند قهرمان شود. آبی‌ها 6 امتیاز از رقیب خود جلو هستند و می‌توانند این فاصله را حفظ کرده تا به قهرمانی برسند. با توجه به اینکه جام حذفی را هم از دست داده‌اند باید تمام تمرکزشان را بر روی ۶ بازی باقی‌مانده گذاشته تا جام را بالای سر ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: امیدوارم داوران دست از سر استقلال بردارند