تاریخ انتشار: 1401/01/31 19:20
کد خبر: 23077

شکست در دربی؟ اینتر و میلان قابل مقایسه نیستند

 ساکی، سرمربی سابق میلان، مدعی شد این تیم به لحاظ کیفیت و تجربه با اینتر قابل مقایسه نیست.
شکست در دربی؟ اینتر و میلان قابل مقایسه نیستند

شب گذشته دو تیم اینتر و میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً نراتزوری موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود. تیم سیمونه اینزاگی حالا باید منتظر بازی امشب یوونتوس و فیورنتینا بماند تا حریف اینتر در بازی پایانی مشخص شود.

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، از عملکرد این تیم در بازی شب گذشته برابر اینتر انتقاد کرده است. او گفت: "اینتر زودتر از بن‌بست خارج شد و سپس به ضدحملات اتکا کرد. با این حال روی گل اول چه کسی مسئول مهار لائوتارو مارتینز بود؟ میلان بیش از حد ساده لوح بود و شما می توانید این را زمانی که اینتر گل دوم را به ثمر رساند، ببینید.

میلان زمانی نتیجه می گیرد که به خوبی متحد باشد و در بخش‌های مختلف زمین اتصال مناسب بین آنها برقرار باشد. فاصله ها در زمین اساسی هستند و اگر هر کس به تنهایی کار خود را انجام دهد آنگاه مشکلات ظاهر می‌شوند."

ساکی درباره مقایسه بین اینتر و میلان نیز گفت: " از نظر کیفیت و تجربه، میلان و اینتر حتی قابل مقایسه نیستند. اینتر یک تیم برتر است و به لطف سرمایه‌گذاری‌هایش نسبت به میلان در رسیدن به سطح عالی در اروپا نزدیک تر است. با این حال میلان به عنوان یک تیم هنوز نیاز به پیشرفت دارد. مهاجمان باید به مدافعان کمک کنند و بر عکس این اتفاق رخ دهد. این تنها راه میلان برای رسیدن به اهدافش است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay5yg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر به میلان چسبید تا در کورس قهرمانی بماند