تاریخ انتشار: 1401/02/01 19:16
کد خبر: 23037

نکونام: بارسلونا هم هشت در آلمان مقابل بایرن دریافت کرد

سرمربی فولاد می‌گوید شکست سنگین الغرافه در بازی گذشته، تاثیر روی دیدار فردا نخواهد داشت.
نکونام: بارسلونا هم هشت در آلمان مقابل بایرن دریافت کرد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه در خصوص این بازی گفت: می‌دانیم که بازی سختی داریم و شرایط این گروه، ساده نیست. قطعا گول بازی قبل الغرافه را نخواهیم خورد چون قبل از آن بازی سرگروه بودند. تیم با کیفیت و خوبی هستند و بازیکنان خوب و خطرناکی مخصوصا در خط حمله دارند. بازی رفت علی‌رغم شایستگی هایی که داشتیم، نتوانستیم به پیروزی برسیم و حریف خوب دفاع کرد. فردا یک بازی جدید برای ما است و با تمام تمرکز و توان‌مان حضور پیدا می‌کنیم تا بتوانیم یک قدم به صعود نزدیک تر شویم و شرایط دست خودمان باشد.

او افزود: همانطور که گفتم با تیم خوب، پرمهره و با کیفیتی بازی داریم. آنها مربی خوب و باهوشی دارند که با توجه به حضورش در ایران، شناخت کافی از فوتبال ما دارد اما ما تیمی هستیم که باید به خودمان فکر کنیم تا بتوانیم با تمرکز کافی به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد در واکنش به اینکه باخت ۸ گله الغرافه در بازی قبل چه تاثیری روی بازی فردا دارد عنوان کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم؛ اتفاقات فوتبال همیشه هست. برزیل در خانه اش با یک نتیجه سنگین در جام جهانی به آلمان می‌بازد و بارسلونا از بایرن مونیخ ۸ گل می‌خورد. اینها اتفاقات فوتبال است و هیچ تیمی را نه تحقیر و کوچک می‌کند و نه از جام خارج می‌کند. اینها جذابیت فوتبال است.

نکونام تاکید کرد: ما توجهی به این نتیجه نداریم و تمرکزمان روی کار خودمان است چون الغرافه تا قبل از این بازی سرگروه بود و می‌دانیم تیم با کیفیتی است. بازیکنانی که تیم الغرافه مخصوصا در خط جلو هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر بدهد. نیاز به تمرکز داریم و باید بتوانیم از موقعیت هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. نشان دادیم. در بازی رفت نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم و این نشان دادن کیفیت باید همراه با نتیجه باشد.

نکونام در واکنش به اینکه الغرافه بازیکنان با تجربه ای ندارد گفت: تجربه بازیکن در این جام خیلی مهم است ولی اینکه تیم حریف بازیکنان جوان و بی تجربه ای داشته باشند درست نیست. من در قطر بازی کرده‌ام و می‌دانم بازیکنان آنها با مربیان حرفه ای کار و تمرین کرده‌اند و کنار بازیکنان بزرگ فوتبال بازی کرده‌اند و به اندازه کافی تجربه دارند. کیفیت بازیکن مهم است که به نظر من بازیکنان با کیفیت و خوبی دارند. در این جام شما برای رسیدن به موفقیت به فوق ستاره هایی نیاز دارید که در لحظه و ثانیه بتوانند نتیجه را تغییر بدهند که این اتفاق برای تیم های حاشیه خلیج فارس رخ می‌دهد چون این تیم ها بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند که کیفیت فنی فوق العاده ای دارند و با توجه به قراردادهای خوبی که می‌بندند می‌توانند ستاره های فوتبال دنیا را به کشورشان بیاورند. این چیزی است که از آن استفاده می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند.

او در پایان گفت: از لحاظ فوتبالی تیم ملی کشور ما هم شایستگی هایش را نشان داده و ثابت کرده که ما بازیکنان ملی پوش با کیفیتی داریم ولی در این جام تیم هایی موفق هستند که از لحظه و ثانیه و اشتباهات حریف بیشترین استفاده را ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8vkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: آخال یک بازی زشت انجام داد/ باید به بازی‌های برگشت فکر کنیم