تاریخ انتشار: 1401/02/01 22:30
کد خبر: 23030

بازی با پاختاکور یک رقابت معمولی نیست/ انگیزه بالای بازیکنان

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان تقابل تیمش با پاختاکور را آخرین شانس طلایی پوشان دانست و گفت: بازی فردا یک بازی معمولی نیست. بازی سرنوشت سازی است. باید با تمرکز و برنامه وارد این بازی شویم.
بازی با پاختاکور یک رقابت معمولی نیست/ انگیزه بالای بازیکنان

محرم نویدکیا شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در بازی رفت نیز مقابل پاختاکور بازی فوق العاده سنگین و سختی داشتیم و فکر می‌کنم تمام بازی‌های این گروه برای تیم‌ها سخت بوده و بازی فردا نیز به همین گونه است.

وی افزود: بازی فردا فوق العاده سخت و سرنوشت ساز است زیرا به طور واقع بینانه این آخرین شانس ماست و باید تا جایی که می‌شود از این شانس‌مان استفاده کنیم و می‌دانیم پاختاکور تیم بسیار خوب، خطرناک و قابل احترام است و نمی‌شود در مورد این بازی خیلی راحت صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نمی‌توان گفت به دلیل اینکه بازی اول مقابل این تیم را بردیم کار سختی نداریم، ما باید خیلی منطقی فوتبال بازی کنیم و با اعتماد به نفس و تمرکز بالا عمل کنیم تا بتوانیم از آخرین شانس‌مان استفاده کنیم و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و از این فرصت بهترین استفاده را کنیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان مصاف با پاختاکور تصریح کرد: مصدوم و محرومی برای این بازی نداریم. همه بچه‌ها سر حال هستند. سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم. نمی‌خواهم بگویم شرایط خیلی ایده آل است ولی بچه‌ها واقعاً تمرکز بالایی دارند.

نویدکیا با اشاره به انگیزه بالای بین بازیکنان سپاهان خاطر نشان کرد: بازیکنان دل‌شان می‌خواهد از آخرین شانسان حداکثر استفاده را ببرند. این باعث می‌شود به آینده امیدوار باشیم و بتوانیم بازی آخر را بهتر انجام بدهیم. همه خوب هستند و مشکل خاصی نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان ابراز داشت: در مورد اینکه چه کسانی بازی می‌کنند؛ امروز باید تمرین کنیم و وضعیت بدنی بازیکنان را ببینیم تا بعد تصمیم بگیریم کدام یک بازی کنند. ولی همه بازیکنان سعی کردند بهترین کیفیت را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: درست است اتفاقات بازی‌ها بعضی اوقات آنطور که دوست داریم پیش نمی‌رود ولی بچه‌ها با تمام وجود برای تیم بازی کردند و سعی کردند مباحث تاکتیکی و آنچه که خواسته بودم را رعایت کنند. همه این آمادگی را دارند که فردا از ابتدا بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: بازی فردا یک بازی معمولی نیست. بازی سرنوشت سازی است. باید با تمرکز و برنامه وارد این بازی شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byklv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد: نباید بیش از حد هیجان‌زده شویم/ همه چیز سرجایش قرار داشت