تاریخ انتشار: 1401/02/02 13:03
کد خبر: 23020

اختصاصی/ فولاد ایران - الغرافه قطر / جشن صعود با تیم استراماچونی

شاگردان جوادنکونام در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر می روند .
اختصاصی/ فولاد ایران - الغرافه قطر / جشن صعود با تیم استراماچونی

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از امروز پیگیری می شود که در یکی از بازی های حساس، فولاد ایران به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. شاگردان جواد نکونام برای صعود باید از صد شاگردان استراماچونی بگذرند و تا حدود زیادی صعودشان را قطعی کنند.

 

فولاد پس از پیروزی در دو بازی با آخال ترکمنستان به مسابقات برگشت و توانست صدر جدول را نیز تصاحب کند. شاگردان جواد نکونام به لطف دو برد پیاپی و شکست عجیب و غریب الغرافه مقابل شباب الاهلی مدعی اصلی صعود شدند تا به تیمی برسند که روحیه کافی را ندارد. نماینده قطر با شکست ۸ بر ۲ مقابل شباب الاهلی کاملا بهم ریخته است و اگر می خواهد حذف زود هنگامی نداشته باشد، باید از فولاد امتیاز بگیرد.

بازی رفت‌ دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید که بازی برگشت کاملا متفاوت خواهد بود. در این مسابقه هر دو تیم نیاز به برد دارند و تساوی به درد هیچ کدام نخواهد خورد. البته گرفتن تساوی برای فولاد، نمی تواند نتیجه بدی باشد و اگر به این نتیجه برسد نیز شانش صعود به عنوان‌ تیم اول را دارد که می تواند در هفته پایانی با شکست شباب الاهلی راهی مرحله حذفی شود.

با این حال نه جواد نکونام دوست دارد که کارش را به هفته پایانی بکشاند و نه استراماچونی دلش می خواهد نتیجه را واگذار کند و حذف زود هنگامی داشته باشد. این حذف حتی می تواند منجر به اخراج او در تیم قطری هم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo7ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی یک نیمه‌ای فولاد مقابل آهال