تاریخ انتشار: 1401/02/03 23:38
کد خبر: 22946

مورینیو: امیدوارم اینتر قهرمان سری A شود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم‌ می‌گوید تیم اینتر عملکرد بهتری از تیم او داشته و شایسته کسب پیروزی در این بازی بوده است.
مورینیو: امیدوارم اینتر قهرمان سری A شود

رم در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
رم که پیش از این بازی در 12 دیدار قبلی در لیگ ایتالیا شکست نخورده بود، امید داشت که با کسب پیروزی در این بازی فاصله‌اش با یوونتوس را حفظ کرده و در انتظار لغزش این تیم برای صعود به رده چهارم باشد اما حالا شرایط برای این تیم دشوار شد. 
مورینیو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« اینتر، اینتر است. آنها بهترین تیم لیگ ایتالیا هستند و در همه پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند اما با تمام احترام باید بگویم که آنها حیوانات بسیاری در تیم‌شان دارند، البته منظورم از نظر خوب این کلمه است.»

 


او درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« ما باید امروز بی‌نقص ظاهر می‌شدیم اما این طور نشد و نتوانستیم عالی باشیم. ما خوب کار کردیم اما بی‌نقص نبودیم. وقتی بازی 0-0 بود مانچینی فرصت خوبی داشت اما 10 ثانیه بعد روی ضدحمله گل خوردیم. گل دوم هم پس از این که ما توپ را از دست دادیم به ثمر رسید.»
این مربی پرتغالی با اشاره به قدرت اینتر و عملکرد خوب این تیم در این بازی اضافه کرد:« ما شجاعت بازی و پیشروی را داشتیم. من ترجیح می‌دهم که پس از سه ماه در برابر تیمی ببازم که از ما بسیار قوی‌تر است، بنابراین حرفی برای زدن درباره این شکست ندارم.»
سرمربی رم با اشاره به استقبال گرم هواداران اینتر از او در این بازی گفت:« من اینتر را دوست دارم و اینتر هم من را دوست دارد اما من می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم. مشخصا حالا می‌توانم بگویم که این بازی به پایان رسیده؛ می‌توانم بگویم که دوست دارم اینتر جام قهرمانی سری A را بالای سر ببرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y896j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه‌ مورینیو به داوری: پیشرفت کردید، اما فقط در فوتبال