تاریخ انتشار: 1401/02/03 23:43
کد خبر: 22945

اینزاگی: کار اینتر هنوز تمام نشده است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر رم ابراز رضایت کرد.
اینزاگی: کار اینتر هنوز تمام نشده است

 اینتر امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا میزبان رم بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
اینتر برای این که در کورس قهرمانی دوشادوش میلان حرکت کند به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشت و حالا امیدوار است که لاتزیو بتواند در دیدار یک‌شنبه‌ شب از میلان امتیاز گرفته و شرایط را برای ادامه حضور این تیم در صدر جدول فراهم کند. 
اینزاگی پس از پایان بازی این بازی به DAZN گفت:« من بیشتر از هر چیز به تمرکز بازیکنانم افتخار می‌کنم، چرا که نگران بودم که باید سه روز پس از دربی کوپا ایتالیا باید برابر تیمی قرار بگیریم که 12 بازی شکست نخورده است و بازیکنانی بسیار خوب با شرایط عالی دارد. ما نیاز به عملکردی درخشان و درجه یک داشتیم و بازیکنانم همین نمایش را ارائه کردند.»

 


او درباره شرایط بازی امشب اظهار داشت:« رم توانست بازی خودش را به ما تحمیل کند، آنها به‌خوبی با بروزوویچ و دی فرای یارگیری کرده بودند اما در نیمه دوم اشکرینیار را آزاد گذاشتند. ما باید بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌کردیم و این بازیکنان توانستند خیلی زود از بازی کوپا ایتالیا عبور کنند؛ این پنجمین پیروزی متوالی ما بود اما هنوز کار ما تمام نشده و به هیچ چیزی دست پیدا نکردیم.»
این مربی ایتالیایی پس از سوت پایان بازی به خوش و بش با مورینیو پرداخت و درباره این صحنه گفت:« ما برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. مورینیو مربی بسیار خاصی است، او همیشه خیلی مهربان است. پس از بازی در کوپا ایتالیا، ما 45 دقیقه با هم نشستیم و صحبت کردیم. این در حالی بود که ما قبلا واقعا دیدار خاصی با هم نداشتیم. او کسی است که حرف زدن درباره فوتبال با او واقعا لذتبخش است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq85q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: امیدوارم اینتر قهرمان سری A شود