تاریخ انتشار: 1395/04/28 12:03
کد خبر: 273323

طالب لو: هنوز قراردادم با استقلال فسخ نشده است/پیشنهاداتم را به خاطر بلاتکلیفی از دست دادم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: من تحت قرارداد باشگاه استقلال هستم و اگر بخواهند بازگردم، نمی‌توانم نه بگویم.
طالب لو: هنوز قراردادم با استقلال فسخ نشده است/پیشنهاداتم را به خاطر بلاتکلیفی از دست دادم

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید طالب‌لو در خصوص منتفی شدن حضورش در تیم صبای قم اظهار داشت: متاسفانه یکسری اتفاقاتی افتاد که خیلی قشنگ نبود. این اتفاقات مانند سناریوی پنج سال پیش بود. هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و باید آنها را از باشگاه جدا کرد. من شعار نمی‌دهم و در عمل این مسئله را نشان داده‌ام. جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم ولی به خاطر لطف مردم هیچ وقت پشیمان نبوده‌ام.

وی در مورد مطالباتش از استقلال عنوان کرد: هنوز قراردادم با استقلال فسخ نشده است. باشگاه استقلال تشخیص داد که طبق سلیقه سرمربی جدید از لیست کنار بروم و مشکلی هم نبود، اما از این مسئله ناراحت شدم که ما «بد بدرقه» هستیم. دوست داشتم به صورت مسالمت‌آمیز از تیم جدا شوم. یکی روز مربی‌ من را خواسته و اکنون مربی دیگری مرا نخواسته است. این موضوع جای تعجب ندارد، چون فوتبال حرفه‌ای است. همه تعهداتم را نسبت به استقلال انجام داده‌ام و حقم این است که باشگاه نیز تعهداتش را نسبت به من انجام دهد.

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در ادامه در گفت‌وگو با رادیو تهران خاطرنشان کرد: چندین بار به باشگاه مراجعه کردم و بهرام افشارزاده سعی کرده این مسئله را برطرف کند و بتوانیم دوستانه از استقلال جدا شویم اما هر موقع که می‌خواهیم به جای خوب برسیم، موانعی سد راه می‌شود. من پیشنهاداتی داشتم، اما چون زمان را از دست دادم پیشنهادات نیز از دست رفت. از تیم‌های نفت‌آبادان و صبای قم پیشنهاد داشتم و از این دو باشگاه عذرخواهی می‌کنم که مدتی منتظر من ماندند. این روزها تمرینات انفرادی را انجام می‌دهم، اما تمرینات گروهی قابل قیاس با تمرینات انفرادی نیست.

طالب‌لو در خصوص اینکه گفته می‌شود بهرام افشارزاده و منصور پورحیدری از او خواسته‌اند که به استقلال بازگردد، گفت: هفته گذشته در جلسه‌ای که افشارزاده و پورحیدری حضور داشتند، به من گفتند که استقلال باید از ارمنستان بازگردد تا صحبت‌هایی صورت بگیرد. زمانی که در لیست مازاد قرار گرفتیم، این مسئله را قبول کردیم وگفتیم تعهداتتان را انجام دهید. با توجه به اینکه هنوز تحت قرارداد استقلال هستم، اگر بگویند به استقلال برگرد، نمی‌توانم بگویم نه! هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، همان را انجام می‌دهم، اما بلاتکلیفی به من ضربه می‌زند. امیدوارم تکلیفم امروز و فردا مشخص شود.

وی ادامه داد: به طور اتفاقی پرویز مظلومی را در باشگاه استقلال دیدم. به او گفتم اگر سال گذشته مرتکب اشتباهی شدم و یک روز در تمرینات دیر حاضر شدم، به باشگاه بگوید و باشگاه هر تصمیمی گرفت، قبول خواهم کرد. مظلومی هم به من لطف داشت و مسائل را به افشارزاده گفت.

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در فصل گذشته قهرمان نشد، گفت: یکسری اشتباهاتی صورت گرفت که نمی‌دانم نام آنها را چه چیزی می‌گذارند. در طول فصل برخی اتفاقاتی را که می‌شنیدم و می‌دیدم به پرویز مظلومی و افشارزاده انتقال می‌دادم. اگر آنها را رسانه‌ای می‌کردم، مدعی می‌شدند که چون طالب‌لو بازی نمی‌کند این حرف‌ ها را زده است. بنابراین ناکامی تیم را گردن من می‌انداختند.

طالب‌لو در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد داشتند که به استقلال خیانت شده است، تصریح کرد: با خیانت موافق نیستم. استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردمی هستند. فصل گذشته سلایق و تصمیمات شخصی تاثیرگذار بود تا خیانت. چند نفر بودند که به خاطر مسائل شخصی تصمیماتی می‌گرفتند که به سود خودشان باشد تا استقلال. با توجه به اینکه همیشه به خاطر منافع تیم کار می‌کردم، مطالباتم در استقلال بیشتر شده است. پندار توفیقی حرف خوبی زد و گفت که در این سال‌ها بی‌نظمی مالی زیاده بود، اما نمی‌دانم چرا یک بار این بی‌نظمی به سود من نشده است.

وی در پایان گفت: از همه هواداران آبی و قرمز تشکر که من را شرمنده خودشان کرده‌اند و امیدوارم روزی بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6y8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فراهانی: بازی پخش زنده سخت تر است! / بازیکنان نفت، بی حاشیه هستند