تاریخ انتشار: 1401/02/07 01:03
کد خبر: 22809

منچسترسیتی فاتح راند اولی که هفت گل داشت/ رئال در اندیشه کامبکی دیگر

منچسترسیتی با نتیجه پرگل چهار بر سه از سد رئال مادرید گذشت اما آنچلوتی به بازگشت در خانه امیدوار است.
منچسترسیتی فاتح راند اولی که هفت گل داشت/ رئال در اندیشه کامبکی دیگر

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه پرگل چهار بر سه به برتری رسیدند.

نیمه نخست جذابی را شاهد بودیم. سه گل به ثمر رسید که سهم تیم میزبانو۲ گل بود. شاگردان پپ گواردیولا با محوریت درخشش کوین دی‌بروینه به ۲ گل زودهنگام رسیدند.

ستاره بلژیکی سیتیزن‌ها ابتدا در دقیقه ۲ ارسال ریاض محرز را با ضربه‌ی سر وارد دروازه هموطن خود تیبو کورتوآ کرد. ۹ دقیقه بعد او در نقش پاس گل دهنده ظاهر شد. ارسال دی‌بروینه از سمت چپ با زیرکی ژسوس به این بازیکن برزیلی رسید و گل دوم با یک ضربه بغل پا به تور مادریدی‌ها چسبید.

منچسترسیتی فاتح راند اولی که هفت گل داشت/ رئال در اندیشه کامبکی دیگر

دقایقی بعد میهمان سورمه‌ای پوش جلو کشیدند. با این حال سیتی بود که می‌توانست به وسبله محرز و فودن به گل برسد که با بی‌دقتی این فرصت‌ها از بین رفت.

در دقیقه ۳۳ اما بازی جذاب‌تر شد. فرلاند مندی از سمت چپ توپ را به روی دروازه ارسال کرد و کریم بنزمای توقف‌ناپذیر با ضربه‌ای استادانه هم فاصله را به حداقل رساند و هم خودش را ۱۲ گله کرد تا در کنار لواندوفسکی صدرنشین جدول گلزنان شود.

نیمه دوم نیز با شروع طوفانی نماینده انگلیس همراه بود. بعد از تیرک ریاض محرز، فیل فودن با ضربه سر، سانتر زیبای فرناندینیو را در دقیقه ۵۳ به گل سوم تبدیل کرد. البته ۲ دقیقه بعد مجددا فاصله به یک گل کاهش یافت.

وینیسیوس جونیور با یک فرار فوق‌العاده از میانه میدان، مدافعان سیتی را جا گذاشت و از زاویه‌ای تقریبا بسته ادرسون را تسلیم کرد تا بازی ۳-۲ شود. این گل روحیه رئال را افزایش داد.

در ادامه شاهد به تعادل کشیده شدن بازی بودیم. رئال با حضور کاماوینگا سعی بر حفظ نتیجه داشت انا در دقیقه ۷۴ شاهد گل چهارم شاگردان گواردیولا بودیم. برناردو سیلوا پس از آوانتاژ عالی داور با شوتی ناگهانی و غیر قابل مهار برای سومین بار در این مسابقه فاصله را به ۲ افزایش داد.

منچسترسیتی فاتح راند اولی که هفت گل داشت/ رئال در اندیشه کامبکی دیگر

دقیقه ۸۲ زمانی بود که بازهم رئال فاصله را به یک گل کاهش داد. کریم بنزما از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ فاصله را به یک کاهش داد و خودش را ۲ گله کرد تا شاهد هفتمین گل این ماراتن جذاب باشیم.

بازی در نهایت با همین نتیجه به اتمام رسید. سیتی در خانه به برتری دشواری دست یافت اما رئال بازهم امیدوار است تا بتواند با کامبک راهی بازی فینال شود.

دیگر دیدار این مرحله امشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه بین ۲ تیم لیورپول و ویارئال به انجام می‌رسد. نماینده فوتبال انگلیس میزبان بازی دور رفت خواهد بود.

بازی‌های دور برگشت هفته آتی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdv7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویدیو گل سوم رئال مادرید به منچسترسیتی