تاریخ انتشار: 1401/02/11 12:15
کد خبر: 22607

بازگشت با گل؛ فرشید دوباره اوج می‌گیرد؟

فرشید اسماعیلی با یک ضربه ایستگاهی زیبا بعد از مدت‌ها نامش در فوتبال قطر شنیده شد.
بازگشت با گل؛ فرشید دوباره اوج می‌گیرد؟

 شنیدن نام گلزن العربی در بازی این تیم مقابل الخریطیات خاطرات زیادی را برای هواداران استقلال زنده کرد! نامی که مدت‌ها بود خبری از آن شنیده نشده بود؛ فرشید اسماعیلی. بازیکنی که فصل گذشته به همراه مهدی قایدی از جمع آبی‌ها جدا شد و جدایی‌اش با حاشیه‌های زیادی همراه بود. مشخص نشد که نماندن اسماعیلی در استقلال در نهایت به نخواستن مدیرعامل ارتباط داشت یا عدم نیاز فرهاد مجیدی یا مسائل مالی. او به هر دلیلی که از استقلال جدا شد، در تیم جدیدش نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی در مقطعی خبر بازگشتش شنیده می‌شد. هافبک سابق استقلالی‌ها در سومین بازی که در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اولین گل خود را به ثمررساند اما 3 هفته بعد دچار مصدومیت شد و چند هفته از میادین دور بود. بعد از آن مصدومیت این بازیکن دچار افت شده و این افت شایعات فسخ قراردادش را بر سر زبان‌ها انداخت.

او بعد از بازگشت از مصدومیت فقط یک پاس گل توانست به نام خودش ثبت کند و دیگر عملکرد مثبتی از این بازیکن دیده نشد. این در حالی است که او در تمام بازی‌ها در ترکیب اصلی حاضر بود. العربی در نهایت توانست لیگ را با رتبه چهارم به پایان ببرد.

حالا خبر گل زدن فرشید اسماعیلی در جام اتحادیه فوتبال قطر بار دیگر نام او را مطرح کرده است. العربی که در گروه (B) این رقابت‌ها بعد از برتری پرگل برابر الخور و القطر به پلی‌آف صعود کرده بود، درحالی برابر الخریطیات قرار گرفت که پژمان منتظری دیگر بازیکن ایرانی لیگ قطر در ترکیب این تیم حضور داشت. با گل فرشید اسماعیلی از روی ضربه ایستگاهی شاگردان هالگریمسن با پیروزی 2 بر یک برابر الخریطیات راهی مرحله بعد رقابت‌های اتحادیه فوتبال قطر شدند.

بازیکن ایرانی العربی ستاره این بازی بود و در دقیقه 5 بازی از روی ضربه کاشته پشت محوطه جریمه به زیبایی تمام گل اول تیمش را به ثمر رساند تا پایه گذار این برد ارزشمند و صعود شود.

فرشید اسماعیلی که در استقلال خاطره خوبی از زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی در بازی‌های حذفی نداشت، با این گل تا حدودی خاطرات تلخش را پاک کرد. او به همراه استقلال در فینال جام‌حذفی یک ضربه پنالتی را از دست داد تا تیمش را در راه رسیدن به جام متوقف کند. عکس گریه‌های او یکی از آخرین فریم‌هایی بود که از او با پیراهن استقلال ثبت شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxm6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرکاپ قطر| کریمی در ترکیب الدحیل مقابل الریان