تاریخ انتشار: 1401/02/16 16:47
کد خبر: 22346

دیداری حساس/رفاقتی‌ترین بازی لیگ برتر مثل یک جنگ!

دیدار حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر بین فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان یک ویژگی خاص در خود دارد.

دیداری حساس/رفاقتی‌ترین بازی لیگ برتر مثل یک جنگ!

سرمربیان دو تیم فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان روزگار خوشی را در کنار هم روی نیمکت نماینده در حال سقوط مشهد پشت سر گذاشته‌اند، اما حالا باید روبه‌روی هم قرار بگیرند.

پدیده که حالا شهرخودرو شده در دومین سال حضورش در لیگ برتر در حالی رضا مهاجری را به‌عنوان سرمربی خود انتخاب کرد که مجتبی سرآسیایی به‌عنوان سرپرست تیم، مهاجری و کادرش را همراهی می‌کرد.

بعد از مدتی گرچه مهاجری راهش را از مشهدی‌ها جدا کرد، اما سرآسیایی همچنان سرپرست مشهدی‌ها ماند و با این تیم به آسیا هم رفت. حالا اما این دو نفر دور از نماینده شمال شرقی کشور، یکی به مرکز رفته و روی نیمکت فجر سپاسی نشسته و یکی در مسجدسلیمان هدایت نماینده جنوب غربی را بر عهده دارد.

نکته جالب اینکه هر سه این تیم‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و این مسابقه‌ی ۶ امتیازی برای مهاجری و سرآسیایی حیثیتی و مشخص‌کننده اوضاع نهایی آن‌هاست.

سرآسیایی در کادر خودش سیروس سنگچولی که ابتدای فصل دستیار مهاجری در شهر خودرو بود را هم دارد و مهاجری هم مهدی ثابتی هم‌بازی قدیمی سرآسیایی در ابومسلم را در کنار خود می‌بیند، برای همین این دیدار شاید رفاقتی‌ترین مسابقه حساس لیگ در حوزه کادر فنی دو تیم هم لقب بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8b5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هواداران نفت مسجدسلیمان برگ برنده مهاجری در بازی با تراکتور؟