تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:53
کد خبر: 250500

آذری: بحث مهلت درذوب‌آهن مطرح نیست/ هنوز در دو جام مدعی هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: دوست دارم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش‌جهان که به فوتبال ایران و اصفهان اعتبار داده بازی کنیم.
آذری: بحث مهلت درذوب‌آهن مطرح نیست/ هنوز در دو جام مدعی هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سعید آذری در واکنش به این موضوع که به مجتبی حسینی تا چه زمانی فرصت می‌دهد تا سرمربی تیم‌ ذوب‌آهن باقی بماند،گفت: «مطرح کردن بحث مهلت به سرمربی تیم مسئله‌ای است که اصلا به آن فکر نمی‌کنیم. ما با این هدف کار می‌کنیم که نتیجه بگیریم و معتقدم با حمایت از مجتبی حسینی و دستیاران او در کادرفنی تیم باعث خواهیم شد تا ذوب‌آهن بهتر نتیجه بگیرد و بار دیگر در میان تیم‌های مدعی قرار بگیرد.»

او ادامه داد: «ما در جام‌حذفی با دو پیروزی به جمع 16 تیم رسیده‌ایم و در رقابت‌های لیگ هم وضعیت بدی نداریم. آخرین بازی را برابر مدافع عنوان قهرمانی بردیم و این فرصت را داریم که برای حضور در رده‌های بالای جدول با حریفان خود بجنگیم. بازیکنان ذوب‌آهن تجریه حضور در جمع تیم‌های بالای جدول و 2 قهرمانی متوالی جام حذفی را دارند و به طور حتم اتفاقات خوبی در انتظار ماست. ذوب‌ آهن تا به امروز چیزی را از دست نداده‌است و هنوز در دو جام مدعی هستیم.»

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: «اینکه مجتبی حسینی در یکی دو هفته هم نتوانست با تیمش برنده از زمین خارج شود به خاطر آن بود که بازیکنان به خوبی نتوانستند با وی هماهنگ شوند و خواسته‌های او را در زمین پیاده کنند. ضمن اینکه بدشانسی هم در نتیجه‌گیری تیم ما موثر بود و عاملی شد که به نتیجه لازم نرسیم. مثلا ما در روز بازی با نفت‌تهران تا دقایق پایانی تیم برنده بودیم و موقعیت‌های خوبی را هم از دست دادیم اما 2 فرصت گلزنی نصیب حریف شد و ما به راحتی بازی برده را با باخت عوض کردیم. هرچند این اتفاق تجربه خوبی بود و در ادامه به تیم کمک خواهد کرد. ما هنوز هم در دو جام مدعی هستیم.»

آذری درباره اینکه ذوب‌آهن قصد دارد بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار کند یا نه، اظهارداشت: «مطابق قانون ما مانعی برای بازی در نقش‌جهان نداریم ولی باید این موضوع با موافقت سرمربی تیم همراه باشد. ما منتظر تصمیم وی هستیم. البته خود من دوست دارم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش‌جهان که به فوتبال ایران و اصفهان اعتبار داده بازی کنیم.»

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره زمان افتتاح زمین تمرینی جدید تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: «تا چند روز آینده زمین تمرینی جدیدمان آماده بهره‌برداری است. ما از چمن مصنوعی دارای استاندارد 2 ستاره فیفا در این زمین تمرینی استفاده کردیم که بالاترین استاندارد موجود در جهان را دارد. امیدوارم که حمایت ما به پیشرفت تیم ما کمک کند.»

آذری درباره اینکه فهرستی برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل از سرمربی تیم گرفته یا نه، عنوان کرد: «ما هم مثل تیم‌های دیگر سعی خواهیم کرد تا در نقل‌وانتقالات بازیکنانی را به خدمت بگیریم. هرچند هنوز فهرستی به دست من نرسیده است. به طور حتم سعی می‌کنیم با توجه به توانایی مالی که داریم بازیکنان مورد نظر سرمربی را به تیم ذوب‌آهن اضافه کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lryx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی نظمی در جام حذفی/ بازهم لغو بازی ها