تاریخ انتشار: 1401/02/19 08:55
کد خبر: 22244

شهناز ایرانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق می‌شود

بنا بر اعلام رییس کمیته زنان فدراسیون فوتبال عراق «شهناز یاری» سرمربی سابق تیم فوتسال ایران به زودی سکاندار هدایت تیم ملی این کشور خواهد شد.
شهناز ایرانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق می‌شود

سایت عربی کووره در گزارشی با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال زنان عراق در مسابقات غرب آسیا نوشت: برای حضور قدرتمند این تیم در رقابت‌های غرب آسیا فدراسیون فوتبال این کشور با شهناز یاری مربی ایرانی به توافق رسیده و وی امروز (دوشنبه) به بغداد خواهد رفت تا قرارداد خود را نهایی کند. یاری سابقه مربیگری در تیم ملی فوتسال زنان ایران را در کارنامه دارد.

در ادامه گزارش این سایت عربی به نقل از فراس بحرالعلوم رییس کمیته زنان فدراسیون فوتبال عراق آمده است: سرمربی ایران و دستیارانش تعداد زیادی از بازیکنان را برای حضور در اردو دعوت خواهند کرد تا از بین آنان بهترین نفرات را انتخاب کنند. تیم ملی فوتسال زنان عراق در مسابقات غرب آسیا حضور خواهد داشت.

سایت کووره با اشاره به توانمندی یاری نوشت: یاری یکی از بهترین مربیان ایران است و برای تیم عراق یک دستاورد محسوب می‌شود، به ویژه اینکه او هدایت بانوان ایرانی را برعهده داشت و فکر تمرینی زیادی دارد که به پیشرفت عراقی‌ها کمک می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo99v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شمسایی اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرد