تاریخ انتشار: 1401/02/19 22:38
مدیرعامل بادرودتهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 22205

به شایعات توجه نکنید؛ بادرودتهران با قدرت در لیگ برتر بانوان حضور خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران به شایعات پیرامون این تیم پاسخ داد.
به شایعات توجه نکنید؛ بادرودتهران با قدرت در لیگ برتر بانوان حضور خواهد داشت

حمیدجوادی مبارکی مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: طی چند روز گذشته شایعاتی در بین اهالی فوتبال راه‌اندازی شده است که باشگاه بادرود تهران در لیگ برتر بانوان حضور نخواهد داشت که در همین جا ضمن تکذیب این موضوع، اعلام می‌کنم که با قدرت در مسابقات حضور خواهیم داشت.

 مدیر عامل بادرود تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در آخرین جلسه هیات مدیره این باشگاه ، تمامی اعضاء اتفاق نظر داشتند که حضور پر قدرتی در لیگ برتر داشته باشیم و از کادر اجرایی باشگاه خواستار فراهم نمودن تمامی شرایط جهت این امر مهم شدند.

جوادی در ادامه افزود: اعضای هیات مدیره با بررسی تمامی شرایط حضور در کورس قهرمانی را هدف باشگاه برای اولین تجربه در لیگ برتر تعیین کردند و در جلسه مذکور گزینه‌های سرمربی‌گری باشگاه هم مطرح شد که به زودی به ترتیب اولویت مذاکره با آنها انجام خواهد شد و در صورت توافق،سرمربی و اعضای کادر فنی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: از اواسط خرداد ماه تمرینات و تست‌گیری باشگاه جهت حضوری مقتدرانه در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز رخواهد شد که  زمان و مکان دقیق آن ، از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتسب به باشگاه بادرودتهران اعلام می‌گردد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayogv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بادرود تهران در یکقدمی لیگ برتر بانوان/ ایوبی گلستان هم مانع صعود نشد

تقدیر رئیس هیات فوتبال استان تهران از مدیرعامل بادرود تهران
به پاس حمایت و صعود به لیگ برتر بانوان ایران انجام گرفت؛

خوشحالم که تهران در لیگ برتربانوان صاحب تیم شد/ دختران بادرودی عیدی خوبی دادند
مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی: