تاریخ انتشار: 1401/02/21 11:28
رئیس هیات گلف استان کرمانشاه خبر داد؛
کد خبر: 22140

آغاز طرح جامع استعدادیابی مینی گلف در مدارس کرمانشاه

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح شناسایی استعدادهای مینی گلف در مدارس کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد.
آغاز طرح جامع استعدادیابی مینی گلف در مدارس کرمانشاه

الهام اکبری با اشاره به سفر اخیر دبیر فدراسیون گلف به کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر طرح شناسایی استعدادهای مینی گلف در مدارس کرمانشاه برای اولین بار در کشور استارت زده شد.

وی در تشریح جزییات این طرح گفت: اواخر سال گذشته بود که طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران در فدراسیون جهانی مینی گلف مطرح و با استقبال اعضای فدراسیون مورد تصویب قرار گرفت.

گلف  

عضو هیات رئیسه انجمن مینی گلف ایران با بیان اینکه این طرح طی چهار فاز تا پایان سال 2022 میلادی در کشور اجرایی می شود، اضافه کرد: فعال کردن مربیان، ورزشکاران و داوران مینی گلف، توانمندسازی ظرفیت ورزش در مدارس، برگزاری جشنواره ها و رویدادها در سطح ملی و تثبیت ساختار تیم های ملی چهار فاز اجرای این طرح هستند.

وی مهمترین هدف از اجرای این طرح را توسعه  ورزش مینی گلف در کشور عنوان کرد و افزود: کشف افراد با استعداد و انتخاب آنها در سنین نوجوانی و جوانی و سپس هدایت، کنترل و ارزیابی آنها برای رسیدن به بالاترین سطح از اهداف مهم اجرای این طرح به شمار می رود.

وی مخاطبین این طرح را سنین سه تا 21 سال اعلام کرد و افزود: از آنجایی که بیشترین مخاطبین ما در این بازه سنی در مدارس تحصیل می کنند، تفاهم نامه ای بین فدراسیون گلف و ورزات آموزش وپرورش منعقد شده تا بتوانیم این طرح را در مدارس اجرایی کنیم.

گلف

اکبری به اجرای این طرح در کرمانشاه به عنوان یکی از استان های پایلوت اشاره کرد و گفت: براین اساس، طرح جامع استعدادیابی مینی گلف در دبستان پسرانه مهدخت کرمانشاه با حضور مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون، مراد زارعی مدیر اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، علیرضا صیدی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان، دکتر علی اشرف خزایی رییس کمیته بهکاپ و اعضای هیت رییسه گلف استان شروع شد.

اکبری افزود: در مراسم افتتاحیه طرح استعدادیابی از خانمها منیژه مظفری، شینا خسروی، مهناز هلشی و مهناز حبیبی مجریان برگزاری طرح با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد، همچنین مهبد جوکار ، سید ژیوان زارعی، رایان کیان، امیرسام امیدی، رهام دشتیان و سپهر یوسفی به عنوان دانش آموزان ورزشکار نمونه معرفی و با اهدای جوایز از آنها قدردانی شد.

گلف

گلف

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5kma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور
مهبدجوکار پدیده مسابقات شد؛