تاریخ انتشار: 1401/02/21 13:16
کد خبر: 22131

مازیار زارع:یک موقعیت هم به سایپا ندادیم/۵ فینال سخت را پیش رو داریم

مازیار زارع بعد از بازی در نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.
مازیار زارع:یک موقعیت هم به سایپا ندادیم/۵ فینال سخت را پیش رو داریم

 زارع  ضمن تبریک گفتن پیروزی به هواداران تیمش گفت: فکر می‌کنم برای تیم ما روز خیلی خوبی بود‌ مخصوصا بعد از باخت مقابل خوشه‌طلایی و یادم نمی‌آید حتی یک موقعیت به تیم سایپا داده باشیم؛ چه وقتی یازده‌نفره بودند و چه وقتی 10نفره شدند. فکر می‌کنم یک توپ هم به گلر ما نرساندند و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف آوردیم. خوشحالم که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به صدر جدول برسانیم.

مردم نگرانند در بازی هفته آینده اتفاقات بازی خارج از خانه برابر خوشه طلایی تکرار شود. در خصوص آن مسابقه صحبت می‌کنید؟

بازی سختی خواهد بود؛ امیدوارم مردم مثل بازی‌های خوبی که داشتیم نگاه و انرژی مثبت داشته باشند. مطمئن باشید اتفاقات بازی قبل تکرار نمی‌شود چرا که در قزوین غریبه نیستیم و حضور پررنگ تماشاگرانمان را داریم. یک خسته نباشید واقعی می‌گویم به تمام همشهری‌ها و تماشاگران ملوان مخصوصا آنهایی که امروز در استادیوم بودند آن هم در این جو عجیب؛ نیمه دوم که فکر نکنم چنین بارش بارانی را در زمستان شاهد باشیم! نرفتند و ماندند و با تمام وجود تشویق‌مان کردند. یک تشکر هم کنم از هوادارانی که بعد از باخت ما در برابر خوشه‌طلایی ماندند و تیم ما را تشویق کردند. واقعا تاثیرگذار بود روی روحیه بچه‌ها. فوق‌العاده هواداران عاشق و حرفه‌ای داریم.

از پنج بازی آینده دو بازی برابر تیم‌های سقوط کننده دارید. نگاه ملوان و مازیار به این بازی‌ها چگونه است؟

همچنان بازی به بازی نگاه می‌کنیم و دوست ندارم فشاری روی تیمم باشد. با قزوین بازی داریم و فعلا حواسمان روی آن است اما مطمئنا بازی با تیم‌های پایین جدول سخت است چون آنها انتحاری بازی می‌کنند و برای تک‌امتیازها تلاش می‌کنند تا در لیگ بمانند. پنج فینال داریم و پا پس نمی‌کشیم تا امتیازات لازم در هر پنج دیدار را به‌دست آوریم.

سجاد بازگیر نیم‌فصل اول خیلی موثر بود و بعد افت کرد اما امروز مجددا مورد استفاده قرار گرفت. نظرتان در خصوص او چیست؟

سجاد یکی از بازیکنان فوق‌العاده ما است و هر وقت سرحال بوده تیم ما سرحال بوده اما این نشان می‌دهد تیم ما به فرد متکی نیست و هربازیکنی در هر سن و تیمی معمولا به یک بالانسی احتیاج دارد و برای هربازیکنی افت و خیز وجود دارد اما همان‌طور که گفتم در ملوان همه در خدمت تیم هستند و از سجاد هم مثل بقیه بازی‌ها، کاملا راضی هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxobj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جو ورزشگاه انزلی لذت بخش بود/در شش هفته گذشته ۶ اخراجی دادیم!
امید روانخواه: