تاریخ انتشار: 1401/02/24 16:03
کد خبر: 22010

اولین تمرین نارنجی‌پوشان سایپا با حمید درخشان

حمید درخشان که شب گذشته با اعلام کمیته فنی باشگاه به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب شد، عصر روز جمعه اولین تمرین خود را برگزار کرد.
اولین تمرین نارنجی‌پوشان سایپا با حمید درخشان

پیش از آغاز اولین تمرین نارنجی‌پوشان با حمید درخشان که شب گذشته با انتخاب کمیته فنی باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم جایگزین امید روانخواه شد، جلسه معارفه ای با حضور این مربی سرشناس، قائم مقام مدیرعامل، معاون ورزشی و تمامی نفرات تیم برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد محسن صدر، قائم مقام مدیرعامل باشگاه به نیابت از دکتر  فراهانی، مدیرعامل از زحمات امید روانخواه و کادر فنی او تقدیر داشت و  در ادامه گفت: سربلندی تیم و حمایت از ورزش سایپا مورد توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه است و اراده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نیز اقتدار تیم و حمایت از شما خواهد بود و بزودی شاهد برنامه های کاربردی و خبرهای خوش خواهید بود، سپس بهنام ابوالقاسم‌پور، معاون ورزشی باشگاه نیز ضمن تشکر از زحمات کادر فنی قبلی تیم به نگاه ویژه باشگاه به پنج بازی آخر و اشاره کلی به برنامه‌‌های سال آینده پرداخت و از بازیکنان خواست تا به بهترین نحو از فرصت همکاری با حمید درخشان که یکی از چهره‌های سرشناس تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌آید استفاده کنند. 

حمید درخشان سرمربی مطرح فوتبال ایران در این نشست صمیمانه با بازیکنان از برنامه و طرح های خود برای هفته های پایانی لیگ سخن گفت و از بازیکنان خواست تا با رعایت نکات فنی و اخلاقی چهره جدیدی از سایپا را در لیگ به نمایش در آورند.

پس از صحبت‌های کادر فنی و مدیران باشگاه، بازیکنان با روحیه و انگیزه مضاعف، اولین جلسه تمرینی را زیر نظر حمید درخشان در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان پشت سر گذاشتند. 

تیم فوتبال سایپا که با ٣۴ امتیاز رتبه چهاردهم لیگ دسته اول را در اختیار دارد برای بازی روز دوشنبه مقابل شاهین شهرداری بوشهر در تهران آماده می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5zde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقاد سرمربی اسبق سرخ پوشان از درگیری پایان بازی سایپا و پرسپولیس
درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود