تاریخ انتشار: 1401/03/02 22:20
کد خبر: 21590

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل کانادا لغو می شود؟

اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده علیه تیم ملی فوتبال، عدم تضمین در صدور ویزا برای کاروان کشورمان و برگزاری تنها یک دیدار در این کشور احتمال لغو بازی ایران مقابل کانادا را ایجاد کرده است.
دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل کانادا لغو می شود؟

تیم ملی فوتبال ایران طبق توافق با فدراسیون فوتبال کانادا قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد در ونکوور به مصاف این تیم برود.

مدیران فدراسیون فوتبال درصدد بودند تیم ملی در زمان سفر به کانادا، دو بازی دوستانه دیگر را هم در این کشور برگزار کند و حتی در این میان توافقات نهایی هم با مدیران و سرمربی تیم اکوادور به عمل آمده بود اما در نهایت سیاسی کاری و رفتارهای غیرورزشی دولت و پارلمان کانادا، سبب شد تیم ملی نتواند بازی با اکوادور را در تورنتو برگزار کند. 

در واقع فدراسیون کانادا به تبعیت از دولت و پارلمان این کشور مجوز میزبانی تیم ملی کشورمان از حریفی دیگر را در خاک این کشور نداده و البته هیچ تضمینی را هم در نظر نگرفته است که تمام اعضای کاروان تیم ملی بتوانند برای سفر به این کشور و برگزاری بازی دوستانه با کانادا ویزا بگیرند.

در این میان بحث فنی و مسافت طولانی به کانادا برای برگزاری تنها یک دیدار در این کشور ایجاد شده که چندان نمی تواند بهره بالایی در زمینه آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

با این وضعیت به نظر می‌رسد با توجه به شرایط ایجاد شده و تحرکات سیاسی علیه تیم ملی، در صورت توافق طرفین و حذف پرداخت غرامت، حتی دیدار شاگردان اسکوچیچ با کانادا هم احتمال دارد لغو شود.

 در این باره هم حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان هم در صحبت هایی که در جمع خبرنگاران داشت با ابهام درباره دیدار تیم ملی با کانادا صحبت کرد و در این باره گفت که هنوز چیزی قطعی نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra5jm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین بازی دوستانه شاگردان اسکوچیچ در ونکوور قطعی شد