تاریخ انتشار: 1395/08/17 19:10
کد خبر: 250401

جدول بهترین دروازه‌بان حاضر در لیگ شانزدهم/بیرانوند با دست شکسته بالاتر از اخباری و طالب‌لو

بهترین گلرهای لیگ، دروازه بانان منتخب کی‌روش شدند
جدول بهترین دروازه‌بان حاضر در لیگ شانزدهم/بیرانوند با دست شکسته بالاتر از اخباری و طالب‌لو

به گزارش فرتاک ورزشی،دو دروازه بان خارجی به همراه همتاهای ایرانی خود، این روزها در صدر بهترین گلرهای حاضر در لیگ برتر حضور دارند و در این میان رشید مظاهری و محمدرضا اخباری موفق شدند خود را به تیم ملی برسانند.

 

 

با بررسی دروازه بان های حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه" باشید:

 

 

اول – علیرضا بیرانوند

 

 

دروازه بان مصدوم پرسپولیسی ها که حضور در تیم ملی را به همین دلیل از دست داد، اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد، وی که در بازی آخر تیمش حضور پیدا نکرد، در 9 دیداری که برای پرسپولیسی ها بازی کرد تنها 3 بار دروازه خود را باز شده دید و در 6 دیدار نیز کلین شیت کرد. او کمترین گل خورده را بین سایر دروازه بان ها دارد و بیشترین کلین شیت را از آن خود کرده است. میانگین زمانی باز شدن دروازه بیرانوند 270 دقیقه است.

 

 

دوم – محمدرضا اخباری

 

 

گلر تراکتورسازان که پایه ثابت اردوهای اخیر تیم ملی است در لیست جدید کی روش نیز توانسته حضور داشته باشد، اخباری که عملکرد موفقی در لیگ شانزدهم داشته است در 10 دیداری که برای تیمش به میدان رفته است توانسته 6 بار کلین شیت کند و 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دید. اخباری از نظر میانگین زمانی دریافت گل، هر 150 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند.

 

 

دوم – وحید طالب لو

 

 

حضور وحید طالب لو در صدر جدول بهترین دروازه بان ها، یکی از سورپرایزهای این جدول است، وی که پنج بازی اخیر را برای فولادی ها به میدان رفت نسبت به دیگر دروازه بان ها از بازی کمتری برخوردار است اما به دلیل اینکه در نیمی از دیدارهای فولاد به میدان رفت و اکنون دروازه بان اول این تیم است در جدول اصلی گنجانده شد. طالب لو در 3 دیدار، موفق به کلین شیت شد و در بازی هایی که به میدان رفته است 3 بار دروازه خود را باز شده دید. وی از نظر میانگین زمانی، هر 150 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند.

 

 

سوم – فرناندو ده خسوس

 

 

بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ برتر، امسال نیز توانسته عملکرد خوبی برای تیم جدیدش داشته باشد، خسوس که در 10 دیدار گسترشی ها به میدان رفته است، 6 بار اسیر مهاجمان حریف شده است. وی در 5 دیدار نیز موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد، خسوس که آرام آرام به همان دروازه بان مطمئن فصل قبل تبدیل می شود، از نظر متوسط زمانی باز شدن دروازه اش، عدد 150 دقیقه را روبه روی نام خود ثبت کرده است.

 

 

چهارم – الساندرو فیلیپ

 

 

دروازه بان برزیلی سایپایی ها یکی از شگفتی های مربوط به گلرهای لیگ شانزدهم محسوب می شود. او که کاملا ناشناخته بود با عملکرد خوب خود موفق شد به عنوان یکی از دروازه بان های صدرنشین خود را مطرح کند. فیلیپ که در 9 دیدار برای نارنجی پوشان به میدان رفته است توانسته در دو بازی اقدام به کلین شیت کند و 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دید. البته فیلیپ یکی از دروازه بان هایی است که توانسته مهار ضربه پنالتی را نیز در کارنامه خود وارد کند. از حیث میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه، وی هر 129 دقیقه یک بار، گل می خورد.

 

 

پنجم – رشید مظاهری

 

 

یکی از سه دروازه بان حاضر در آخرین اردوی تیم ملی مظاهری است. وی که پیش از این برای تیم ملی به میدان رفته است، این روزها با انگیزه بالایی به تمرین می پردازد تا شاید در بازی برابر سوریه از دروازه کشورمان محافظت کند. رشید که در 8 بازی برای ذوب آهن به میدان رفته است 7 بار اسیر بازیکنان حریف شده است و در 3 بازی نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است. وی با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی آخر ذوبی ها توانست معتدل زمانی گل نخوردن خود را به 90 دقیقه برساند.

 

 

ششم – حسن هوری

 

 

یکی دیگر از پدیده های لیگ شانزدهم همین دروازه بان صنعت نفت آبادان است. هوری که سال هاست در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد در لیگ فعلی موفق شد بیش از هر زمان دیگری نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. او در تمام بازی های صنعت به میدان رفته است و در این میان 10 گل از حریفان خود پذیرفته است و در 4 بازی نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است. درباره هوری این نکته نیز گفتنی است که او تنها دروازه بانی است که توانسته به بازیکنان خود پاس گل مستقیم دهد.

 

 

انتخاب ویژه – بوژیدار رادوشوویچ

 

 

گلر کروات پرسپولیسی ها با مصدومیت بیرانوند برای اولین بار برای تیمش به میدان رفت. وی که پیش از این در تنها دیدار پرسپولیسی ها در جام حذفی نیز بازی کرده بود، در دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان توانست از دروازه پرسپولیسی ها حراست کند و اولین کلین شیت خود را نیز به ثبت برساند.

 

 

توضیح جدول1 : دروازه بان هایی که در نیمی از بازی های تیم شان به میدان رفته اند و اکنون دروازه اصلی تیم شان هستند در جدول اصلی و مابقی به جدول فرعی وارد شد‌ه اند.

 

توضیح جدول2 : گلرها بابت هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت، هر مهار ضربه پنالتی و پاس گل مستقیم نیز یک امتیاز مثبت دریافت می کنند؛ در حالی که هر گل خورده نیز نیم امتیاز منفی برای آنها به همراه دارد.

 

 


ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mb79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند بالاخره پرید